Gevangen! Kan het nooit bij 1 koekje laten en Koen ligt nu ook in bed. De bal is voor iemand die - baalt van het vieze weer - woensdagochtend vroeger dan ik uit bed moet (ik moet er om 4 uur uit om mijn zus naar schiphol te brengen) - vanavond rode kool eet
Gevangen! Ik baal van het vieze weer! De bal is voor iemand die: - Ook nergens zin in heeft vandaag. - Die lekker bami gaat eten vanavond. - Die zin heeft in een broodje file( mag ik nu niet hebben maar heb er zo'n trek in)
GEVANGEN ! heb ook zin in een broodje filet (met uitjes) ! stand in de mand en de bal is voor : * iemand die ook al zin heeft in de(gezellige) december maand ( sinterklaas , kerst , oud en nieuw) * iemand die ook vandaag de keuken nog een ander kleurtje aan het geven is * iemand die ook alleen thuis is waarvan de man aan het werk is EN GOOI !
JAHOEEE GEVANGEN! Mijn man is nu aan het werk en ik heb ontzettend zin in de decembermaand! Hmm, lekker warmpjes binnen zitten, kerstboompje d'r bij! Stand in de mand en de bal is voor: *Iemand die vandaag ook met z'n kindje naar het cb moest *Iemand die vandaag alweer veel te lang achter z'n pc zit *Iemand die nu ook met een lekker kopje thee zit ennnnn GOOI!
Yaahhhh gevangen! Ik zit vandaag al veeelste lang achter mijn pc hihihi. Stand in de mand en de bal is voor: *Iemand die de hond ook moet uitlaten. *Iemand die ook het gevoel heeft deze maand zwanger te worden. *iemand die al zwanger is. hier komt ie, GOOI
GEVANGEN ! Iemand die al zwanger is , nog een paar weekjes..! (hoop voor je dat je deze maand ook zwanger mag zijn!) Stand in de mand en de bal is voor : * Ook zo baalt van dit trieste weer, * Iemand die zich ook een beetje verveelt tijdens zwangerschapsverlof, * Iemand die ook straks spinazie gaat eten. EN GOOI...............!
Gevangen! Ik baal ontzettend van dit weer, wordt er zelf een beetje somber van... Geef mij de lente en de zomer maar! De bal is nu voor iemand die: - nu ziek is - uitkijkt naar de gezellige decembermaand (Sinterklaas, Kerst, Oud & Nieuw) - binnenkort een andere auto gaat kopen GOOI!
YES! GEVANGEN! Ik heb nog altijd zin in de decembermaand hihi! Stand in de mand en de bal is voor: *Iemand die buiten de zon ziet schijnen *Iemand uit Amsterdam *Iemand die een kat heeft ennnnn GOOI!
Gevangen! Ik zie de zon! Stand in de mand en de bal is voor... iemand die zondag een verjaardag heeft, iemand die regen ook zo geweldig vindt, iemand die ziek is Groetjes, Didier
Gevangen! mijn zwager viert zondag zijn verjaardag! Stand in de mand en de bal is voor... * iemand die een regenboog ziet * iemand die de hele ochtend misselijk geweest is * iemand die een baby heeft
Gevangen ! iemand die een baby heeft ( in de buik ) stand in de mand en de bal is voor ... * iemand die ook nog het huishouden moet doen, * iemand die ook haar vriendje mist , is aan het werk, * iemand die ook vanavond gaat bank hangen. EN GOOI !
gevangen iemand die ook het huishouden moet doen bleee stand in de mand en de bal is voor ... *iemand die ook in arpil een kindje krijgt *iemand die ook vanavond wat te vieren heeft *iemand die ook gek word van het uitharen van de honden
Gevangen! Vanavond te vieren dat onze heeeeel schuin tegenoverbuurman jarig is! Lekker taartje eten! Stand in de mand en de bal is voor.... * Iemand die een tweeling heeft/verwacht. * Iemand die van de week al haar kinderbijslag heeft uitgegeven. * Iemand die het liefst de houtkachel al weer aan zou steken. GOOI!
Vang ik heb een tweeling . Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die nog niet gegeten heeft vanmorgen. - Iemand die nog in de douche moet . - Iemand die nog in pyama zit !
gevangen. ik heb nog niet gegeten stand in de mand en de bal is voor: iemand die zo naar school moet om kind op te halen iemand die vanavond wortelen gaat eten iemand die maandag zijn huwelijksdag viert
Wij gaan hutspot eten, is met wortelen, telt dit ook? Deze bal is voor iemand die; N dagje voor zichzelf heeft.. Vandaag naar de kapper is geweest.. Linksbenig is.
Gevangen! Heb een dagje voor mezelf! Stand in de mand en de bal is voor: iemand die ook herfstbladeren moet harken in de tuin; iemand die dit weekend een meidendagje heeft; iemand die dit weekend mag testen op een zwangerschap
gevangen ! die ook de herfstbladeren moet vegen van de oprit.. ( mag dit ook ? ) stand in de mand en de bal is voor... * iemand die ook patat heeft gegeten, * iemand die ook vanavond naar een verjaardag moet , * iemand die ook zeer benieuwd is naar de bevalling en de kleine natuurlijk ! en GOOI !
gevangen! ik ben zeer benieuwd naar de bevalling en de kleine! stand in de mand en de bal is voor: iemand die slecht heeft geslapen vanacht iemand bij wie nu ook buiten de zon schijnt iemand die nog boodschappen moet doen.. en GOOI!
ja gevangen. Hier schijnt de zon. De bal is voor iemand die: * pas terug is van vakantie * maandag een vrije dag heeft * morgen lekker een luie dag gaat hebben En GOOI!