Ja heb morgen een luie dag ik gooi de bal naar : iemand die slecht heeft geslapen vanacht iemand die zo naar school moet om kind op te halen emand die nog boodschappen moet doen..
GEVANGEN ! iemand die heeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht heeft geslapen vannacht ! GAAAP ... stand in de mand en de bal is voor : iemand die straks ook lekker in bad gaat.. iemand die ook sla gaat eten... iemand die morgen ook een verjaardag heeft.. EN GOOI !
Ja gevangen: Morgen heb ik ook een verjaardag (van een kindje uit mijn klas ) De bal is voor iemand die: * gek is op chocola * de was aan het doen is vandaag * 2 poezen heeft als huisdier en gooi!
GEVANGEN! Hij moet wel voor mij zijn.....ben de was aan het doen, heb een halve reep chocolade op en de poezen liggen lekker naast me te pitten! Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die morgen vrij is (geluksvogel) - iemand die vanavond ook Expeditie Robinson kijkt - iemand die weet wat voor weer het morgen wordt En GOOI!
gevangen! ik heb morgen vrij! en de bal is voor iemand: *die ook eens haar toetsenbord heeft gesloopt door er drinken overheen te morsen *die weleens ergens mee gooit als ze boos is *die net een kindje op bed heeft gelegd... GOOI!
Gevangen.. Ikgooi wel eens met dingen als ik boos ben Stand, en de bal is voor: * Iemand die eigenlijk moet strijken en er geen zin in heeft * Iemand die het hele huis al heeft gepoetst * Iemand die in de regen naar buiten is geweest
Gevangen! Ik moet eigenlijk strijken, maar heb er helemaal geen zin in. Heb echt een hekel aan strijken! En de bal is voor iemand die vandaag ziek is iemand die een brief of kaart op de post moet doen iemand die vandaag zuurkool gaat eten en Gooi!
Ja gevangen Ik ben ziek thuis vandaag De bal is voor iemand die: * 4 kinderen heeft * nog niet weet wat ze vanavond gaat eten * het koud heeft en gooi!
Gevangen! Weet echt nog niet wat ik vanavond ga eten en ik heb het ook koud! Stand in de mand en de bal is voor: *Iemand die ook ontslag heeft genomen en daar heeeeeeeel blij mee is! *Iemand die ook voor een 2e kindje gaat *Iemand die nog alle was moet opvouwen blehhhh! ennnn GOOI!
Gevangen!Wij gaan voor een 2e kindje. Stand en de bal is voor iemand die *ook graag Man bijt hond kijkt *een dochter heeft *verkouden is en........GOOI!
Gevangen Wij hebben een dochter Stand en de bal is voor iemand die *Zwanger is van hun 2de kindje *Lekker lui is vandaag *Nog een heleboel moet doen vandaag en........GOOI!
Vangbal ! Ik moet nog een heleboel doen vandaag... op mijn werk helaas En heb er even totaal geen zin in... Ben ook telkens afgeleid door de baby die nu steeds vaker begint te bewegen. Dan is het erg lastig om je te concentreren op een vergadering of een document ofzo Anyway... ik gooi de bal omhoog... en je mag hem vangen als je: - Op een blauwe bureaustoel zit - Een knalrode rok draagt òf - Net nog een stuk watermeloen hebt gegeten (mmmh, daar heb ik zin in !)... *gooi*
En vang! Hier een blauwe bureaustoel! De bal is voor iemand die: * vandaag in de file heeft gestaan * morgen mee doet aan de filevrije dag * een blauwe auto heeft En gooi!
GEVANGEN ! wij hebben een (baby) blauwe auto..! is ook blauw.. stand in de mand en de bal is voor......... * die ook zooooooooooooo benieuwd is naar de kleine in de buik.. * die ook niet weet wat we vandaag moeten eten.. * die ook vanavond het zesde zintuig gaat kijken.. EN GOOI...!
Gevangen! Nog geen idee wat we vanavond eten. Moet nu wel op gaan schieten met bedenken ahahhahaha de bal is voor iemand die: * vandaag een boterham met kaas op heeft * boodschappen heeft gedaan * een boek heeft gekocht en gooi!
gevangen! ik heb boodschappen gedaan vandaag. de bal is voor... *iemand die wraps heeft gegeten vandaag *vandaag de was buiten heeft opgehangen *die pall mall rookt.. GOOI (hoop dat ik het zo goed heb gedaan..)
keb um Ik rook Pall Mall De bal is voor iemand die * Een kat heeft * Zo een stukje gaat wandelen * Of iemand die lekker tv blijft kijken
Gevangen! Ik heb een kat, 2 zelfs De bal is voor iemand die: * Vanavond niet hoeft te koken * Morgen boodschappen gaat doen * Vrijdag vakantie krijgt En.... gooi!
Gevangen! Ik hoef vanavond niet te koken, we laten namelijk lekker iets bezorgen! De bal is voor iemand die: * verslaafd is aan dit forum * linkshandig is * graag rooibosthee drinkt