Gevangen! Ik ben verslaafd aan dit forum De bal is voor iemand die *vanochtend kon uitslapen *vanavond patat gaat eten *die van hardlopen houdt
Gevangen! ik kon uitslapen vanochtend De bal is voor iemand die: - Een hond heeft - vandaag broodje ei eet - vandaag posi heeft getest
Ja, ik testte vandaag (wederom) positief... op verzoek van het ziekenhuis moet ik blijven testen gezien het bloedverlies... . Maar deze test was lekker goed positief! De bal is nu voor iemand die: - aankomende week nieuwe meubels geleverd krijgt - vandaag een roze koek eet of gegeten heeft - afgelopen maand een ongeluk heeft gehad Toi toi toi!
Ik vang hem! wij hebben niet echt een ongeluk gehad, maar van het weekend is de ruit van onze auto ingetrapt dus dat vond ik ook wel een beetje ongelukkig.... De bal is voor: iemand die wacht op de bevalling iemand die zijn/haar moeder vandaag heeft gebeld iemand die vandaag vrij heeft
Gevangen! Ik heb vandaag een dagje vrij! De bal is voor iemand die: *vandaag spinaziepuree eet. *een kat heeft die geopereerd is de voorbije maand. *een vriend heeft die informaticus is.
Gevangen! heb vandaag spinazie op (geen puree maar wel geprakt ) De bal is voor iemand die: * Een franse bulldog heeft! * Morgen om vier uur uitgewerkt is! * Kopje koffie op heeft met melk en suiker!
Alweer gevangen! Ik ben morgen om vier uur uitgewerkt! De bal is voor iemand die: *gescheiden ouders heeft. *aan zijn 2e ronde Clomid bezig is. *een Wii heeft.
gevangen hier een wii De bal is voor iemand die: -een april kindje verwacht -iemand die nu al zin heb ik kerst - iemand die morgen grandioos uitgaat slapen
Gevangen wij verwachten een april kindje! De bal is voor iemand die: * Een baby met veel haar heeft * Een zoon en een dochter heeft * of deze maand jarig is
Gevangen! Ik heb een zoon en een dochter! De bal is voor iemand die: *3 of meer kinderen heeft *Vandaag boodschappen gaat doen *Of vandaag een verjaardag heeft! ***GOOI***
Gevangen heb 3 kinderen De bal is voor iemand : - Die morgen naar het ziekenhuis moet -Die misselijk is . - Net de kinderen naar school heeft gebracht
Vang ik moet morgen naar het ziekenhuis, controle bij de gyn en ben ook misselijk dus mag hem 2x vangen . Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die zicht verveeld. - Iemand die buikpijn heeft. - Iemand die het koud heeft. GOOI........
Gevangen! Ik heb het zooooo koud! En de bal is voor iemand die: *vandaag bloemetjes gekocht heeft. *vandaag een goed resultaat van een zaadonderzoek gehad heeft. *naar Marco Borsato aan het luisteren is of vandaag geluisterd heeft.
Hebbes Naar Marco geluisterd (zoals iedere dag) En de bal is voor iemand die * Slangen als huisdier heeft * Lekkere trek heeft * Iemand die graag naar house kijkt
Ik heb helaas altijd wel lekkere trek... De bal is voor iemand die: - Een kindje heeft dat op de 13e van de maand geboren is - Een kindje heeft dat op de 23e van de maand geboren is - Zelf op de 7e van de maand geboren is
*speelt vals en snaait de bal uit de lucht* Ik geloof niet dat iemand die bal gaat vangen... Misschien voor iemand die... ... een kat heeft die altijd op de schone was wil slapen ... een huishoudelijk apparaat heeft moeten kopen omdat de oude kapot was ... "hoe word ik mama in amsterdam zuid ook een afschuwelijk programma vindt.
gevangen!Ik vind mama in adam zuid enz blabla een afgrijselijk programma... de volgende bal is voor iemand die: *ook elke ochtend hagelslag eet *niet zonder koffie kan *een notebook heeft en...komt ie........!
Gevangen! Ik heb een kat die altijd op de schone was wilt slapen. (ben gisteren nog een half uur bezig geweest met m'n zwarte wollen rok terug haarvrij te krijgen!) En de bal is voor iemand die: *al naar Körperweltern is gegaan. *vanavond frietjes met Hollandse mayonnaise gegeten heeft. *dit jaar op vakantie naar Amerika is geweest of nog gaat.