ik vang em! ik vind dat programma echt vreselijk! Ik gooi de bal op voor iemand die: *vandaag met haar moeder heeft gebeld. *die snotverkouden is. *zo snel mogelijk wil bevallen!
Vang, ik heb vandaag met mn moeder gebeld! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die sms-verslaafd is! - Iemand die autorijden echt super vind! - Iemand die in verwachting is van haar eerste kindje. En goooooooiii..............
VANG! Ik vind autorijden errug fijn (alleen die andere autorijders ) ... De bal is voor iemand die ... ... geen vlees eet, maar wel vis ... wel eens in Madagaskar is geweest ... op dit moment (ook) aan het chatten is
Gevangen! Ik ben op dit moment ook aan het chatten. De bal is voor iemand die: *zich vandaag niet heeft aangekleed. *vandaag vegetarische lasagne heeft gegeten. *morgen naar de gyn moet voor een follikelmeting.
Vang! Ik heb me vandaag nog niet aangekleed! Tenminste ik ben wel aangekleed, maar heb een pyjama aan . Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die vandaag ruzie heeft gemaakt. - Iemand die het vandaag koud vind/vond buiten. - Iemand die net terug is van een wandeling. Gooi!
Gevangen! Ik vind het vandaag koud buiten. De bal is voor iemand die: * vandaag een spelletje heeft gespeeld * morgen naar de markt gaat *vandaag visite heeft gehad En GOOI!
gevangen! ik heb vandaag een spelletje op mijn telefoon gespeeld.. en de bal is voor: Iemand die graag boeken leest Iemand die elke dag op Hyves kijkt Iemand die vandaag een soort pasta heeft gegeten GOOI!
gevangen iemand die graag boeken leest.. ben nu bezig in een boek van david pelszer stand in de mand en de bal is voor? -iemand die iemand mist -iemand die vandaag hasje heeft gegeten - iemand die trek in negerzoenen heeft
Gevangen heb altijd trek in negerzoenen! En de bal is voor iemand die; * Vandaag naar een verjaardag moet * Hoogzwanger is * een pasgeboren baby heeft
Jaah gevangen! Mijn papa is vandaag jarig! De bal is voor: * Iemand die vandaag ongesteld is geworden * Iemand die vandaag een positieve zwangerschapstest heeft * Iemand die ook een rottweiler heeft
Nou ja andere dan haha De bal is voor iemand die - Al weekend heeft - deze week de container vergeten aan de weg heeft te zetten - Vanavond naar de Intratuin gaat
Gevangen: Hier al weekend! De bal is voor iemand die: * Dit weekend een verjaardag heeft * dit weekend naar de film gaat * Dit weekend uit eten gaat En Goooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
gevangen! ik ga zaterdag pannenkoeken eten met mijn schoonvader en zijn (klein)kinderen! stand in de mand en de bal is voor... iemand die erwtensoep heeft gemaakt groentetaart heeft gemaakt de bal al heeeeeel lang niet meer heeft gevangen gooi!
Ik heb hem al heeeeeeeeeeel lang niet meer gevangen De bal is voor iemand die: * Rookt * Morgen moet werken * Al kerstkaarten gekocht heeft Ennnnnn GOOI!
Hahahhaa, ik beken... Ik heb de kerstkaarten al binnen. De bal is voor iemand die: * een rode auto heeft * een groene fiets heeft * een blauwe voordeur heeft En Gooi!
Jaaah gevangen! Ik heb een blauwe voordeur! De bal is voor iemand die: * Vanavond uitgaat * Morgen naar het bos gaat * Aankomende week naar de tandarts gaat