Joepie! Weer voor mij! Mijn vriendje werkt als ict-er. En de bal is voor: *iemand die 5 jaar samen is met haar vriend *iemand die nog geen rijbewijs heeft *iemand die in een psychiatrisch ziekenhuis werkt Gooi!
gevangen ik heb geen rijbewijs de bal is voor iemand die: Vandaag helemaal niks gaat doen. vanavond gonalf moet spuiten getrouwd is op 06-10-06 GOOI...
GEVANGEN! Ik ga vanavond helemaal niks doen! De bal is voor iemand die: * Nog de vogelkooi moet verschonen vandaag ... * Nog niks gegeten heeft ... * Alleen thuis zit op dit moment GOOI!
Gevangen! Ik heb nog niets gegeten en zit alleen thuis, aangezien manlief nog op bed ligt (boefje). De bal is voor: -Iemand die vanavond gaat Kolonisten -Iemand die vanavond met vrienden gaat eten -Iemand die sterren.nl academy aan het kijken is Eeeeeeeeeeeeen Gooi!
gevangen! ik ga vanavond met vrienden eten! de bal is voor: *iemand die een nieuwe keuken krijgt.. *iemand die gaat verhuizen *iemand die 80 is..
Ja ik ben tachtig! De bal is voor iemand die: - van humor houdt - aan Hyven doet - nu een banaan aan het eten is
geloof er niks van..... maare ik vang de bal met mijn hyves! STAND IN DE MAND EN DE BAL IS VOOORRRRRR........... iemand die bij zijn schoonlui is iemand die vanavond geen plannen heeft iemand die schoenmaat 43 heeft
ja, ikke! ik heb vanavond geen plannen stand in de mand en de bal is voor: * iemand die vandaag vis heeft gegeten * iemand die vandaag een loempia heeft gegeten * iemand die vandaag getrouwd is..
normaal wel altijd op zaterdag, visje van de markt had wel heel erg zin in loempia toen ik die kraam zag ik ben wel getrouwd maar dan al een tijdje geleden......... .................dussss mag ik hem dan toch maar vangen die bal?!? okay STAND IN DE MAND EN DE BAL IS VOOR..... iemand die de miljoen wedding aan het kijken is iemand die vandaag bij de prenatal is geweest iemand die weer veel te veel heeft gekocht vandaag
ja, die is weer voor mij.. heb weer teveel gekocht vandaag STAND IN DE MAND EN DE BAL IS VOOR... * iemand die nieuwe badkamer krijgt * iemand die nieuwe keuken krijgt * iemand die nieuwe auto krijgt..
hij gaat lekker! heb dinsdag de nieuwe auto opgehaald! dus telt wel mee toch? STAND IN DE MAND EN DE BAL IS VOOR............................. iemand die gewoon heel goed en snel kan vangen!
Jaaa! Ik kan goed en snel vangen! En de bal is voor iemand die: *zich vanavond verschrikkelijk overeten heeft! (pffff...) *vandaag naar de film is geweest. *vandaag gaat klussen! Gooi!
jammer...... heb bij schoonlui gegeten....dus zegt genoeg hahaha zit al de hele avond achter internet en klussen zit er ook niet in!
Jaaaa ik ga zo klussen! DE BAL IS VOOR... - iemand die frikandellen heeft gegeten - iemand die zwanger is - iemand die op het moment dat ze dit leest moet plassen
Ja, ik moet plassen! en de bal die is voor: - Iemand die chips eet - iemand die nog met een knuffel slaapt - iemand die net een nieuwe baan heeft
owjeej ga snel plassen! ik heb net een nieuwe baan! de bal is voor: - iemand die zo de hond uit gaat laten - iemand die snurkt - iemand nagels bijt
GEVANGEN! Ik ga zo de hond uitlaten. De bal is voor iemand die: * Vandaag moet werken ... * Jarig is vandaag ... * Zwarte sokken aanheeft EN GOOI!
Ja hier zwarte sokken aan De bal is voor iemand die: * Deze week naar de film gaat * een goudvis heeft * vanavond iets met rijst eet En goooiiiiii!
Gevangen! Wij hebben 2 goudvissen. De bal is voor iemand die: * Vakantie heeft ... * 11 nov haar NOD heeft ... * Enig kind is GOOIEN MAAR!
Ja, vang! Ik heb geen broer(s) en geen zus(sen). Enig kind dus! Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die bijna 5000 berichten heeft hier op het forum. - iemand die ondertussen ook zit te msnnen. - iemand die vanmiddag een middagdut(je) heeft gedaan. GOOOOOIII.......................