YES! vanmiddag geslapen in de auto! stand in de mand en de bal is voor................................ iemand met een heel lief, charmant en slim hondje iemand met 2 zwangere schoonzussen iemand met 2 linker handen
GEVANGEN! Ik heb een heel lief,charmant en slim hond(je)! De bal is voor iemand die: * Vandaag een positieve zwangerschapstest heeft * Vandaag ongesteld is geworden * Een hekel heeft aan Maandagen Ennnnnnnn GOOI!
gevangen! ik HAAT maandagen, vooral vanaf volgende week als ik weer moet werken op de maandag! stand in de mand en de bal is voor iemand die heel erg goed is in vangen
Hmmm..........vang! Ik ben toevallig heeeeeel goed in ballen vangen. Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die is afgevallen. - Iemand die binnenkort een afspraak bij de gyn/vk heeft. - Iemand die (al heeeeeel lang) op een wondertje wacht. GOOI.......!
**IK vang m 3 keer** Ik moet morgen naar de VK En ik ben 0,4 kilo afgevallen. EN ik wacht op ons derde wondertje (telt ook toch ) En de bal is voor iemand die : - Pas getrouwd is - Vandaag kippensoep gaat maken - Een dochter heeft **GOOI**
Gevangen ik heb een dochter de bal is voor iemand die: wacht op zijn salaris vandaag geen kids heeft lekker in bad gaat liggen. Gooi
GEVANGEN! Ik wacht altijd op mijn salaris De bal is voor iemand die: * Een man heeft die niet kan koken * Chagerijnig is vandaag * Vanavond nog op visite gaat GOOI!
Gevangen! Ik ga vanavond op visite De bal is voor iemand die: * morgen het huis gaat schoonmaken * een bijna positieve ovualtietest heeft * een staart heeft in haar haar En gooi!
Gevangen! Ik woon in een hoekhuis. De volgende bal is voor iemand die *kippen heeft,of ze heeft gehad *nog niet weet wat ze gaat koken *ziek thuis zit en GOOI!
gevangen! ziek thuis zit eh de bal is voor... iemand die zijn trui achterstevoren of binnenstebuiten aan heeft... iemand die aan de lijn is maar toch stiekem heeft gezondigt...(en wat?) iemand die 2 verschillende sokken aan heeft...
gevangen! aan de lijn, maar wel sintmaartensnoepjes gehad van mijn meisjes en die dus wel gegeten (was al aan geknabbeld, dus kan niet in de snoeptrommel ) stand in de mand en de bal is voor: iemand met een groen kleed iemand die niet van sinterklaas iemand met een tuin die nog niet winterklaar is gooi!
GEVANGEN! Onze tuin is nog niet winterklaar...hij is zelfs nog helemaal niet klaar haha. De bal is voor iemand die: * In een winkel werkt... * Huisnummer 88 heeft... * Naar de Lama's gaat GOOI!
gevangen! ik doe ook vrijwilligerswerk in een winkel stand in de mand en de bal is voor: iemand met rare schilderijen ergens in zijn huis aan de muur 8) iemand die katoenen luiers of katoenen maandverband gebruikt 8) iemand met pms 8) hihi, ben benieuwd gooi!
Haha, ik heb een raar schilderij in de kamer hangen, heb het zelf gemaakt En de bal die is voor: - iemand die geen melk lust - iemand die graag aan pokertoernooien meedoet - iemand die bijna op vakantie gaat
Gevangen! Telt een poster van wereld natuurfonds van 1 bij 1 meter midden in de woonkamer?!?!?! Staat een luipaard op... (AFSCHUWELIJK!) Maar er komt een grote foto van ons te hangen in de lijst... -Iemand met de kerstboom al klaar -Iemand met een kapotte wasmachine -Iemand met een lege vijver Succes!
Ik hbe de kerstboom op school al inelkaar gezet met en doek eroverheen in het lege lokaal naats me. Telt dat ook? Dan gaat ie de lucht weer in: De bal is voor iemand die *bijna weer kan gaan testen *morgen moet werken * bij de intocht van de Sint is gaan kijken En gooi!
Gevangen! Ik ben bij de intocht van de Sint gaan kijken! En de bal is voor iemand die een zwarte broek aan heeft iemand die vrijdag uit eten gaat iemand die nodig naar de kapper moet En gooi!
Gevangen! Ik moet echt naar de kapper! De bal is voor iemand die: * Vanavond gaat klussen ... * Naar de Vrienden van Amstel Live gaat ... * Vakantie heeft GOOI!