gevangen! want hij stuiterde al voor de 5e keer, en vond dat het wel kon stand in de mand en de bal is voor iemand met hoofdpijn iemand die ongesteld is iemand het deze week erg druk heeft maar niet uit huis werkt gooi!
gevangen.. ik heb het deze week erg druk want we moeten flink doorklussen. in het weekend moeten we gaan verhuizen. stand in de mand en de bal is voor * iemand die in de komende 7 dagen jarig is * iemand die nog gelooft in sinterklaas * iemand met gelakte teennagels GOOI!
Vang! Ik ben morgen jarig. De bal is voor iemand die : - Nog geen sint of zwarte pieten is tegengekomen op straat. - Dit jaar zelf sint of zwarte piet speelt - Graag in de zak mee naar spanje wil. GOOI!
Gevangen! Ik ben nog geen Sint of zwarte Pieten tegengekomen én ik wil heel graag mee naar Spanje! De bal is voor iemand die: *pendelt voor al die ongeduldige wannabe-zwangeren hier! *midden in haar groot verlof zit. *pleegmoeder is/wil zijn. Gooi!
Gevangen! Ik wil (ooit, als de kindjes iets groter zijn) wel pleegvader worden Stand in de mand en de bal is voor... iemand die witte daken buiten ziet, iemand die vandaag Sinterklaas gaat vieren, iemand die geen cadeautjes doet bij kerst Groetjes, Didier
Gevangen. Hier geen cadeautjes met kerst. De bal is voor iemand die: * het koud heeft * vandaag gaat schoonmaken * op visite gaat bij iemand vandaag En gooi!
Jaaaaaaaa! gevangen. Ik heb het koud... De bal is voor iemand die: - gisteravond tot 23u heeft gewerkt. - een kat heeft die snurkt (net als de mijne nu. Maf beest ) - ook op dit tijdstip wakker was En goooooi!
jaaa gevangen ben ook wakker de bal is voor iemand die: ehhh - morgen heeel vroeg zijn warme bedje uit moet - niet kan slapen door gesnurk van wederhelft - iemand die heel goed kan vangen
Gevangen! Ik moest vroeg mn warme bedje uit ! En de bal is voor: -Iemand die moest krabben vanochtend! (auto) -Iemand die vreselijk verkouden is. -Iemand die 30 plus is.. En GOOI******
gevangen ik ben vreselijk verkouden en de bal is voor: iemand die vanavond rode kool met appeltjes eet iemand die zich nog moet aankleden iemand die geen zin heeft in de feestdagen en GOOI...
GEvangen! Ik moet me ook nog aankleden. (ben niet zo snel nu ik ziek ben...) en de bal is voor: Iemand die zijn sinterklaas surprise nog (af) moet maken Iemand die zijn sinterklaas gedicht nog (af) moet maken Iemand die nog sinterklaas cadeautjes moet kopen en Gooi ...
Gevangen! Ik moet nog een paar cadeautjes kopen... De bal is voor iemand die: * Dit weekend gaat testen .. * Dit weekend de kerstboom op gaat zetten ... * Dit weekend jarig is Ennnnnnn GOOI!
Ja dit weekend de kerstboom weer opzetten Stand in de mand en de bal is voor: Iemand die.......... aan t werk is vanmiddag Sinterklaasfeest heeft nog steeds niet weet wat ze kopen moet voor 5 dec voor zoon / dochter *ja allemaal van toepassing op Pris*
Hmmm, mag ik vangen? Ik ben inmiddels thuis, maar ik las het wel toen ik aan het werk was. Ik gooi hem naar iemand die --> Nog 1 dag moet werken en dan vakantie heeft! Met kerst moet werken Geen chocola lust. Gooooooooooi!
Gevangen ik als gezinsmanager werk elke dag, dus ook met kerst Stand in de mand en de bal is voor..... iemand die elk moment tante kan worden iemand die rood/paars/gouden ballen in zijn boom heeft iemand die vanmiddag gaat oppassen
Gevangen Ik heb op school in mijn klas rood/paars/gouden ballen in de boom hangen. En nog veel meer Een echte kinderboom dus de bal is voor iemand die: * Morgen een boek gaat kopen * Net nog op Hyves is geweest * De was nog moet opvouwen En gooi!
gevangen ik moet nog heel wat was opvouwen de bal is voor> iemand die nog aan het werk is iemand die naar bed toe gaat nu iemand die morgen naar de stad moet goooi
Vang! Ik ga nu naar bed toe. (na dit bericht ) Ik gooi de bal naar iemand die: Volgende week naar Terschelling gaat. Geen kerstboom opzet. Morgen naar de markt gaat. Goooooooi!
gevangen ik ga vandaag naar de markt. de bal is voor iemand die: waldkornbrood op heeft vanmorgen nu aan een bakkie senseo zit nog moet douchen gooi