Ja gevangen! Ik moet nog douchen, zit nog lekker in mijn pyama. De bal is voor iemand die lekker binnen blijft vandaag omdat het zo brrrr koud is! die elke morgen steevast rtl-ontbijtnieuws kijkt die pepsi max lekkerder vindt dan coca cola light eeeeeeenn.... GOOI!
gevangen ik kijk elke dag het rtl ontbijtnieuws de bal is voor iemand die: een roze badjas heeft vanavond hamburgers eet vandaag niet hoeft te werken gooiiii
**Gevangen** Ik heb een roze badjas en hoef vandaag niet te werken. En de bal is voor iemand die: -Vandaag de kerstboom optuigd. -Helemaal geen kerstboom neemt dit jaar.. -Een poedel heeft 8) **GOOI**
Gevangen! Ben naar de kapper geweest vorige week en zie eruit als een poedel, telt dat ook We hádden overigens wel een poedel vroeger. Stand in de mand en de bal is voor iemand die 'n goeie kapper is ( ) deze kerst een galajurk gaat dragen gek is op Britse comedies (bijv. AbFab en The Office) Gooooooi!
ik vind britse comedies leuk de bal is voor iemand die: een samsung f480 heeft een dochter heeft die casey heet ook in waalwijk woont goooii
Ok, dan vang ik hem wel. Ik heb een samsung telefoon En de bal is voor: iemand die een echte kerstboom heeft iemand die straks twee weken vakantie heeft iemand die vanavond niet hoeft te koken En gooi!
Hahahah, drie keer gevangen! De bal is voor iemand die: Een hond heeft Een poes heeft Een bos bleomen op tafel heeft staan En gooi!
Wij hebben een hond, dus gevangen! De bal is voor iemand die zo ontzettend moet haasten iemand die geen koffie lust iemand die geen kerstboom in huis heeft staan en gooi!
Weer gevangen: Ik lust geen koffie blehhhh De bal is voor iemand die *kerst in het buitenland viert * een kerstkrans gaat maken * buiten een kerstboom heeft En gooi!
Weer gevangen Ik ga straks een kerstkrans maken! En de bal is voor iemand die een zwarte auto heeft iemand die morgen niet hoeft te werken iemand waar in huis de kaarsjes branden en gooi!
2 keer gevangen, Kaarsjes en ik werk niet, En de bal is voor iemand die wijn drinkt iemand die een dochter heeft iemand die vlakbij het water woont. en gooi!
Gevangen! Ik heb (ook ) een dochter.. En de bal is voor iemand die: -Vandaag zuurkool heeft gegeten -straks in bad gaat -geen bad heeft En **GOOI**
Vang! Wij hebben geen bad! Tenminste geen waar ik met mn dikke kont in kan ! Wel 2 babybadjes ! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die ondertussen ook op msn zit. - Iemand die geen hyve (of schrijf je hyves ) heeft. - Iemand die koude voeten heeft. GOOI..........!
vang! ik heb altijd koude voeten de bal die is voor: iemand die een kat heeft iemand die lekker naar het buitenland gaat tijdens de jaarwisseling iemand die gaat verhuizen in 2009 en gooooi!
'Gevangen, hopelijk ga ik verhuizen in 2009 (telt dat ook?) zoja de bal is voor: Iemand die deze week nog een kerstborrel heeft Iemand die nog gerechten voor kerst moet verzinnen Iemand die geen kerstpakker ontvangt dit jaar En GOOI.....