ik heb deze week een kerstborrel op het werk. de ba is voor iemand> die vanavond moet werken die morgen moet shoppen die geen zin heeft in de kerstdagen goooooi
Ik moet morgen shoppen ( en dat vind ik helemaal niet erg, ) de bal is voor: Iemand die verkouden is Iemand die altijd met de auto naar het werk gaat Iemand die heel graag naar Las Vegas kijkt. En GOOI.....
gevangen ik kijk las vegas de bal is voor iemand die: aan de koffie zit die zo naar de stad gaat die alleen een scooter heeft goooi
gevangen ik ga zo naar de stad wat kadootjes halen de bal is voor iemand die: een kleine heeft van nog geen 3 maanden oud een cavia heeft een parkiet heeft
Gevangen! Ik heb een kleine van nog geen 3 maanden oud! Ik gooi de bal weer omhoog voor iemand die: - nog een chocolade hazelnoot letter in de kast heeft liggen - rode kerstballen in de kerstboom heeft - appelflappen lekkerder vindt dan oliebollen
Gevangen! Ik vind appelflappen lekkerder dan oliebollen! De bal is voor iemand die: * Ook in augustus 2009 is uitgeteld * Nog niet precies weet wat 'ie oudjaarsavond gaat doen * Vanavond boerenkool gaat eten Ennnn GOOI!
Ik (wij) weten nog niet wat we gaan doen met oud en nieuw. De bal is voor iemand die: * Deze maand nog jarig is * Een boot heeft * Knoflook in het eten doet Ennnn GOOI!
gevangen ik doe vandaag knoflook in het eten deze bal is voor iemand die: een rode auto heeft een witte auto heeft een blauwe auto heeft
Gevangen! Wij hebben een blauwe auto En ik gooi de bal in de lucht voor iemand die: - gooische vrouwen ook leuk vindt - de muziek van silkstone kent - een dochter en een zoon heeft EN ....................... GOOOOOOOOOOOOI
Gevangen! Ik heb een dochter en een zoon. De bal is voor iemand wiens vader/moeder op dezelfde dag jarig is als je eigen kind vanavond broccoli eet die nogal lui is vandaag
Duidelijk gevangen, ik ben erg lui ( en een beetje ziek) De bal is voor iemand Die digitale tv heeft Die een kind op de peuterschool heeft Het dit weekend heel druk heeft En GOOI!
Gevangen Heb het dit weekend heel druk. De bal is voor iemand die: * heel graag ijs lust * vaak met een vulpen schrijft *morgen vrij heeft En gooi!
Joepieee gevangen! ik lust heeel graag ijs! Stand in de mand en de bal is voor................... iemand die bij een benzinepomp werkt iemand die een ziek kindje heeft iemand die nu kerstkaarten aan het schrijven is Goooiiiiii
Wij zijn allemaal een beetje ziek en Isabella dus ook, de bal is voor................... iemand die een playstation 3 heeft iemand die net heerlijk heeft gegeten iemand die nu de kaarsjes aan heeft Goooiiiiii
Gevangen! Ik heb de kaarsen hier aan. De bal is voor iemand die: * Met kerst uiteten gaat (sterkte) * Met kerst naar (schoon)ouders gaat (ook sterkte) * Met kerst alleen thuis is zonder iets of iemand (aaaah zielepoot) Ennnnnnnnn Gooi!
Gevangen!Ik ga met kerst uit eten. De volgende bal is voor iemand die: *tv zit te kijken *alle andere gezinsleden liggen op bed *morgen moet werken en GOOI!
gevangen, Moet morgen nog werken, laatste dagje voor de vakantie de bal is voor iemand die: * Nog een chocoladeletter heeft liggen * Elke dag met de bus naar het werk gaat * Een vest aan heeft vandaag En gooi!
Gevangen, ik heb nog een letter liggen ( ik ben aan de lijn, dus ik moet hem gewoon weggooien, ) de bal is voor iemand die: * Haar hond nog moet uitlaten * Vanochtend de teletubbies heeft gezien * Vandaag gaat winkelen voor een kerstcadeau En gooi!
gevangen heb nl de tubbies gezien vanmorgen de bal is voor iemand die * morgen moet werken * die volgende week vakantie heeft * die 5 januari gaat verhuizen
Gevangen Ik moet morgen werken... En de bal is voor * iemand die kerst in het buitenland viert * iemand die nu al vakantie heeft * iemand die helemaal geen vakantie heeft de komende twee weken en GOOI ....