Gevangen! Heb wel 2 honden, een bordercollie dame en een kruising van allemaal kleine hondjes heer! De bal is voor iemand die, *een paard heeft. *paard rijd *Vanavond niet gaat koken. En gooi.....
Gevangen! Ik ga niet koken vandaag... De bal is voor iemand die: - de komende week ook naar 2 verjaardagen moet - een kindje heeft dat verkouden is - vannacht slecht geslapen heeft
ja 2x gevangen, Deze week 2 verjaardagen en slecht geslapen vannacht De bal is voor iemand die: *de zomervakantie al heeft geboekt * vanavond een film gaat kijken * ook net zwanger is. En gooi!
Vang! vanavond een film gaat kijken De bal is voor iemand die: * Morgen weer moet werken! *Met oud en nieuw thuis blijft * voornaam begint met een T
Ik vang hem! Ben thuis met oud en nieuw. De bal is voor iemand die: * al haar verstandskiezen nog heeft. * een wii thuis heeft * geen huisdieren heeft.
Gevangen! Ik heb al mijn verstandskiezen nog! Er moet er zelfs nog eentje doorkomen... De bal is voor iemand: - wiens baby verkouden is - die miv 1 januari een nieuwe baan heeft - die komende week vrij (géén zwangerschaps/bevallingsverlof!) heeft
Gevangen, ik neem deze week nog vrij ( moet werken aan mijn scriptie) De bal is voor iemand: - die gister de hele dag thuis is geweest - die al de boodschappen heeft gedaan tot volgend jaar - die een oudejaar staatslot heeft gehaald ( met jackpot) En Gooi!
gevangen wij zijn gisteren lekker thuis gebleven de bal is voor iemand die: nog in zijn pyama zit vandaag gaat wandelen die nog vakantie heeft gooiiiiiiiii
Gevangen! Ga zo wandelen met mijn paard, rij er nu niet meer op maar loop ernaast En de bal is voor iemand die: Jarig is in september Sterrebeeld boogschutter heeft vandaag moet werken Gooiiiiiii
Joepie, ik ben boogschutter en ik moet werken, dus de bal is gevangen! De bal is voor iemand die: - net als ik vandaag moet werken - een Nintendo DS Lite heeft - Oud & Nieuw niet thuis viert
Gevangen! Heb de nintendo ds lite een witte en we zijn niet thuis met oud en nieuw! De bal is voor iemand die: Kort haar heeft een opel rijd een rekening heeft bij de abn -amro Goooiiii
Gevangen! Wij rijden een Opel. De bal is voor iemand die: Die vanmiddag gaat winkelen Die vandaag met haar moeder heeft afgesproken Die vanavond iets met aardappelen gaat eten. Goooiiii
Gevangen! Ik heb vanmiddag met mijn moeder afgesproken. De bal is voor iemand die: * ook een luie dag heeft vandaag * de kerstboom al de deur heeft uitgedaan * nog een brief moet posten en goooi!
Gevangen, Ik heb een zeer luie dag vandaag, tot 11:30 geslapen en zit nu nog in pyama op de bank hihi... De bal is voor iemand die * Vakantie heeft * nog boodschappen moet doen * Het huis moet poetsen vandaag en gooi...
Ik moet het huis altijd poetsen, dus gevangen, De bal is voor iemand die * een nieuwe fiets nodig heeft * (vaak) zaken doet op marktplaats * vandaag is vergeten om het bed op te maken en gooi...
Gevangen! Wij hebben al veel verkocht via Marktplaats. De volgende bal is voor iemand die: *vandaag heeft gechat *een verjaardag viert *samen met je man gaat koken ennnnn....Gooi!
VANG! Ik ga samen met mijn vriend koken. Hij is net begonnen, ik moest zonodig nog héél ff op het forum en ga hem zo helpen. Ik gooi de bal naar iemand die........... - alle kerstversiering al heeft opgeruimd; - de kerstversiering laat staan/hangen tot driekoningen (6 januari); - het hele huis nog schoon wil/moet maken voor oud en nieuw. GOOOOOOOOOOOOOOOOOI
gevangen wij laten alles staan tot drie koningen de bal is voor iemand die: vandaag naar de stad moet voor een kado vandaag eigenlijk door de kou niet naar buiten wil vanavond mosterdsoep gaat eten Gooiiiii
die is voor mij! ik ga wil eigenlijk niet door de kou naar buiten... de bal is voor iemand die: * op dit moment een huiler heeft * op dit moment niest * ziek is en zich zielig voelt...
gevangen mijn zoontje heeft een buikvirus en heeft er veel last van! de bal is voor iemand die: *met nieuw jaar helemaal los gaat *met nieuw jaar een staatslot heeft *met nieuw jaar meer dan één goede voornemen heeft