Gevangen! Ik heb een staatslot en 2 goede voornemens! De bal is voor iemand die morgenavond gaat gourmetten iemand die morgenavond zelf vuurwerk af steekt iemand die in 2009 gaat trouwen
Gevangen! 10 min geleden niesaanval gehad de bal is voor iemand die: * lang blond haar heeft * vriend/man heeft met blauwe ogen * Een hond heeft
2 keer gevangen, blauwe ogen en een hond de bal is voor iemand die: * moet hoesten * nu ook samantha who kijkt * graag melk drinkt
gevangen ik heb een man met blauwe ogen de bal is voor iemand die: *ouder is dan 30 jaar *partner ouder dan 30 jaar is * ouders jonger dan 50 jaar zijn
gevangen! mmm Melk nog een keer gevangen! Me vriend is 30 telt dat ook? de bal is voor iemand die: * vuurwerk gekocht heeft * Oliebollen zelf gaat bakken * Met vrienden oud en nieuw gaat vieren
gevangen wij hebben wat vuurwerk de bal is voor iemand die: morgen niemand gelukkig nieuwjaar gaat wensen vanavond zuurkoolstamp met gehaktballen eet getrouwd is op 6 okt 2006 Gooooooooooooooooooooooooooooooi
Gevangen! Vandaag niemand gelukkig nieuwjaar gewenst! de bal is voor iemand die: * Vanmiddag na 2 uur pas is opgestaan * Een beetje hoofdpijn had vanmorgen *Gisteren geen oliebollen op heeft *GOOI*
Gevangen! Ik had vandaag hoofdpijn! Bah! de bal is voor iemand die: * al heerlijk heeft geschaatst * absoluut niet gaat schaatsen * blij is dat alle feestdagen achter de rug zijn *GOOI*
gevangen! Heb al geschaatst en ben blij dat de feestdagen voorbij zijn de bal is voor iemand die: * de kerstboom het weekend gaat opruimen * maandag nog vrij is * goede voornemens heeft voor 2009 *GOOI*
gevangen! ik ben maandag vrij. de volgende bal is voor iemand die: *morgen naar de huisarts gaat *een Nintendo DS heeft *een appelbeignet op had bij de koffie ennnnnnn..........Gooi!
gevangen! heb een nintendo ds de bal is voor iemand die: *De wii fitt heeft *3x per week sport * Op de fiets naar haar werk gaat! Komt de bal aan GOOI!
gevangen!ik ga 3x per week hardlopen. de volgende bal is voor iemand die: *vandaag naar het postkantoor is geweest *een oliebol op had *heeft opgeruimd in huis en GOOI!
gevangen heb heel mijn huis weer gepoetst vandaag de bal is voor iemand die: geen zin in volgende week heeft een dochter heeft die 9 jan 6 jaar word oud en nieuw met schoonouders gevierd heeft goooooooooooooooooooi
Gevangen! Ik heb geen zin in volgende week. (dan is alles weer normaal, vakantie voorbij enz..) De bal is voor iemand die: * De kerstboom al weer weg heeft ... * Vanavond tomatensoep gaat eten ... * Een Mercedes heeft Ennnnnnnnnnnnn GOOI!
Gevangen: De kerstboom heb ik vanmorgen opgeruimd! De bal is voor iemand die: - vandaag voor de laatste dag vakantie heeft en maandag weer moet werken. - een dochtertje heeft van maart 2007 - nu zwanger is
gevangen! Ik ben nu zwanger! De bal is vooriemand die: * vanavond naar een verjaardag gaat * morgen gaat winkelen * nog veel moet opruimen En gooi!
Gevangen! Ik moet nog veel opruimen (kerstspullen, de was enz...) De bal is voor iemand die: * Haar rijbewijs in 1x heeft gehaald ooit ... * De vissenkom nodig eens moet schoonmaken ... * In september jarig is GOOI!
Ja gevangen! Ben in september jarig! 11 september wel te verstaan. De bal is voor iemand die: -Net gegeten heeft -Vanavond nog weg moet -een hamster heeft en goooooooooooooooooooooooi...
Ik heb het eten net op, en een kopje koffie na, De bal is voor iemand die: -Morgen eens niet naar de stad gaat -de kinderbijslag al op heeft gemaakt -moe is en de hele avond gaat bankhangen en goooooooooooooooooooooooi...