2x gevangen, ik ga morgen weer werken en ik ga naar Boer zoekt vrouw kijken De bal is voor iemand die: * morgen een echo heeft * vandaag de was heeft gedaan * een vis heeft als huisdier en gooi!
Gevangen! Heb vandaag de was gedaan en heb vissen als huisdier! De bal is voor iemand die: * Bier lekker vind * Vanavond eten gehaald heeft * Een hond als huisdier heeft Komt de bal aan GOOI!
gevangen! Heb wel 2 honden! En de bal is voor iemand die: -zijn vakantie al heeft geboekt voor dit jaar -op de fiets naar het werk gaat -de tv aan heeft staan. en GOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIII.......
gevangen. net geboekt naar Curacao. en de bal is voor iemand die: * geen zin heeft om morgen te gaan werken * enorm VEEL zin heeft om morgen te werken * nu al weet dat zij zich gaatz ziek melden voor morgen
Gevangen! Geen zin om morgen te werken! De bal is voor iemand die: * Darten aan het kijken is * Kopje thee drinkt * Lekker op de bank ligt Komt de bal aan GOOOI!
Gevangen, kopje thee is bijna op De bal is voor iemand die: * morgen weer moet werken * naar Nederland 2 kijkt * een eigen website heeft GOOIII
Gevangen! Ik ga weer aan het werk vandaag! De bal is voor iemand die: * vanavond niet thuis eet * bang is voor spinnen * net in een nieuw boek is begonnen En gooi!
gevangen! ben bang voor spinnen de volgende is voor iemand die: *vandaag bloed heeft laten prikken *bijna is uitgegleden *zich verveeld heeft enne........gooi!
Gevangen! Ben bijna op mijn neus gegaan scheelde een haartje, erg gladm op het erf.... En de bal is voor iemand die: -aardappels heeft gegeten -zwanger is van de tweede, of derde. -vandaag met de auto weg is geweest. En GGGGGGOOOOOIIIIIIII..........
gevangen! ben met de auto weggeweest! De bal is voor iemand die: * Een rode auto heeft *Vandaag vrij is. * Rijst op heeft Komt die aan GOOI!
Gevangen, ik heb rijst op en ik was vandaag vrij ( altijd want ik studeer en werk even niet) De bal is voor iemand die: * vanavond gaat sporten * morgen lekker de hele dag thuis is * nog een hele bult was moet opvouwen
Gevangen! Ik ben morgen lekker de hele dag thuis. De bal is voor iemand die: * Een mercedes heeft ... * Vanavond bami heeft gegeten ... * Een vriend/man heeft die Rik heet Gooien maar!
Mijn dochter heet Mercedes,telt dat ook? de volgende bal is voor iemand die: *lekker warm gaat nestelen op de bank/bed *t huis heeft uitgemest *kip heeft gegeten vandaag en.............gooi!
Gevangen! Ik ga me zo weer even nestelen in bed, ben ziek, zoon naar school dus ff rust En de bal is voor iemand die: -as the world turns kijkt of aan heeft staan. -vandaag boodschappen gaat doen -de auto moest krabben vandaag. en GGGGOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIII..........
gevangen ik moet boodschappen doen vandaag de bal is voor iemand die: nog niet ontbeten heeft vanavond weer moet werken die vrijdag een jarige dochter heeft gooooooooooooooooooooooi
Gevangen! Ik heb nog niet ontbeten. Slecht he? De bal is voor iemand die: * In Gelderland woont ... * Graag naar The King of Queens kijkt ... * Naar de Vrienden van Amstel Live gaat binnenkort Gooi!
Ik ben dol op King of Queens! de bal is nu voor iemand die *het niet koud had vandaag *mie heeft gekookt *heeft opgeruimd in huis komt ie>>>>>>!
gevangen! opgeruimt. wanneer niet stand in de mand en de bal is voor: iemand die nog langs zijn (schoon)familie moet voor nieuwjaar iemand die vreselijk moe is iemand die deze week nachtdienst heeft gooi!
gevangen , ben nog heel moe kan haast niet wakker worden... de bal is voor iemand die: straks bij school gaat kijken hoe de kids aan het schaatsen zijn een ligakoek als ontbijt heeft gegeten nu senseo drinkt gooiiii
zit lekker achter mn laptop met senseo! de bal is nu voor iemand die: *was heeft gedaan *blij zal zijn als de winter voorbij is *vanavond stamppot gaat eten en ...............GOOI!