VANG, ik heb de was gedaan... de bal is voor iemand die: *zwanger is en rookt *rood haar heeft *alcohol drinkt en zwanger is.. en...................... GOOI!
gevangen mijn haar ROOD GEVERFD de bal is voor iemand die: * met een halfbloedje getrouwd is * met een vrouw getrouwd is * met een loodgieter getrouwd is
gevangen! ben met halfbloed getrouwd(Indo/Duits) de volgende is voor iemand die: *nog boodschappen moet doen *naar de huisarts moet *NK schaatsen heeft gekeken en GOOI!
Twee keer gevangen. We hebben het NK schaatsen gezien en ik moet vanavond boodschappen doen. De bal is voor iemand die: * door de sneeuw heeft moeten ploeteren. * net heeft geveegd thuis * heel veel energie heeft vandaag En GOOOIIII
gevangen! Alle drie de punten De bal is voor iemand: * vriend/man of kind ziek is * Morgen voor 8 uur op moet staan. * Vanavond moet gaan strijken. Komt de bal aan gooi!
gevangen ik moet morgen voor 8 uur opstaan de bal is voor iemand die: *van vogels houd *van muizen houd *van slangen houd
Gevangen! Ik hou van vogels én muizen De bal is voor iemand die: * Vandaag uit is gegleden door de gladheid ... * Een hond heeft ... * Haar haar verft GOOI!
Gevangen, ik heb een erg leuke hond. De bal is voor iemand die: * de boodschappen al in huis heeft gehaald * Nu zowel voor de pc zit als voor de tv * net thee heeft gedronken GOOI!
gevangen, ik zit achter de pc en tv De bal is voor iemand die: -vandaag hutspot heeft gegeten -een (momenteel) zieke man heeft -zondag gaat gourmetten (jullie begrijpen wel dat alle 3 op mij slaat he )
Gevangen! Heb een zieke vriend ( al de hele week) De bal is voor iemand die: * Het weekend moet werken * Het weekend een feest heeft. * Vanavond urri geller gaat kijken
Gevangen! Ik heb zondag een feestje, nog naar aanleiding van mijn verjaardag in december. De bal is nu voor iemand die: - al langer dan een jaar probeert om zwanger te worden - dit jaar niet op vakantie gaat - haar tanden poetst met een elektrische tandenborstel GOOI!
*GEVANGEN!* wij proberen al meer dan een jaar om zwanger te worden! De bal is nu voor iemand die: - vanavond X-factor gaat kijken - ook patatjes heeft gegeten vandaag - ook vanavond alleen thuis zit *GOOOOOI*
wij gaan niet op vakantie krijgen in april de 2e namelijk de bal is voor iemand: die dadelijk een verjaardag heeft die 3 honden heeft die witte bonen op heeft
Gevangen! Hebben zo een verjaardag! ( gaan alleen afbellen, vriend is ziek) de bal is voor iemand die: *gtst aan het kijken is *kopje thee aan het drinken is * Appelflappen op heeft
vang **ik ben thee aan het drinken en het om 20uur GTST gekeken** de bal is voor iemand die -voor 23uur naar bed gaat -een dochter heeft -zwanger is van een jongen
*Vang* Heb 1 dochter en ben zwanger (maarja of het een jongen wordt? ) Alleen dat voor 11 uur naar bed ga ik denk ik niet meer halen De bal is voor iemand die: - morgen gaat schaatsen - niet in de 'nieuwe Uri Geller' gelooft - zondag gaat uitslapen
jaaaaa vang! ik heb de aller mooiste, liefste, grappigste enz.. dochter van de hele alles! STAND IN DE MAND EN DE BAL IS VOOR........ iemand die maandag om 14 uur moet beginnen met werken iemand die 10 uur per week werkt iemand die morgen naar de markt gaat GOOOOIIIIIII........................
okay ik kan hem weer vangen, op zondag slaap ik uit. Mijn man neemt dan onze dochter voor zijn rekening!
Alle drie gevangen. Morgen lekker schaatsen, ik geloof niet in Geller ( hoeft ook niet want het zijn ook trucs), zondag uitslapen tot 9 uur. De bal is voor iemand die: *vanavond een glas (of twee/drie) zijn drinkt * een romantische avond voor de boeg heeft * een vaste telefoonlijn thuis heeft.