Ik ben lui vandaag. Zit nu op mijn werk, maar er komt maar weinig uit mijn handen.... De bal is nu voor iemand die: - kleiner is dan 1.60 m - vanavond Chinees gaat eten - een vriend / man heeft die snurkt
haha!mijn kerel snurkt! de bal is voor iemand die: *vanavond vis eet *ook van macchiato houdt *dit jaar op vakantie gaat en gooi!
Gevangen! Wij gaan dit jaar op vakantie. Weten alleen nog niet waarheen. ws niet al te ver ergens in europa... De bal is voor iemand die: * Niet verslaafd is aan zwangerschapspagina * Niet van computerspelletjes houdt * Thee verslaafd is En GOOI.....
Gevangen ben verslaafd aan thee! De bal is voor iemand die: * morgen voor 7 uur op moet staan. * Een hond en een kat heeft. * Niet van koffie houdt Komt de bal aan! GOOI
jaa ik heb een shitzu ( dat is een hond hihi ) ik gooi hem voor, - iemand die ook 12 febr, haar NOD dag heeft - iemand die vandaag desperate houswife gekeken heeft - iemand die morgen moet werken.
ik heb hem gevangen! ik het desperate housewives gekeken(al was het gisteren ) ik gooi de bal voor iemand die: *net als ik een meid en een knul heeft. *op zondag vaak soep eet (lekker makkelijk) *vandaag vrij heeft goooooooooooooooii
**GEVANGEN** Ik heb een meid en een knul..(Straks 2 ) En de bal is voor iemand die: -Slecht geslapen heeft vanacht. -Vandaag gaat zwemmen. -Straks op de fiets moet. ****GOOOOOOOIIIII****
Gevangen!Ik heb slecht geslapen(van opwinding)en moet zo weg op de fiets. De bal is nu voor iemand die: *vandaag naar de bieb gaat *boodschappen gaat doen *balkon/tuin heeft opgeruimd komt ie................
Ik ga vanmiddag naar de Biep. ( voor het eerst in een paar jaar) De bal is voor: *Iemand die net een boterham op heeft *Muziek op de achtergrond heeft *Een groene auto heeft Gooiiii
Gevangen! Ik heb een groene auto en ik heb net een boterham op. De bal is nu voor iemand die: - vaak op de sportschool te vinden is - geen kaas lust - van klassieke muziek houdt GOOI!
jaaaaaahhhhh hehe, klassieke muziek! nou hier komt ie: stand in de mand en de bal is voor: iemand die psp't iemand die in een dip zit iemand die oorbellen heeft gooi!
ja ik heb oorbellen ik gooi de bal voor; iemand die vandaag vrij was / is iemand die gekookte aardappelen eet iemand die vandaag uiteten gaat
en de bal is voor: - iemand die de inrichting van haar kamer vandaag heeft veranderd - iemand die deze week haar haren heeft geknipt - iemand die vandaag bij een turkse supermarkt is geweest
vang! ben gisteren naar de kapper geweest. De bal is nu voor iemand die: *morgen rijst gaat eten *naar het zwembad gaat *naar het postkantoor gaat komt ie........................!
gevangen ik ga vanavond rijst eten de bal is voor iemand die een paars vestje aan heeft pendeld vanavond moet werken Gooooooooooooooooooooooooooi
Gevangen heb een paars vest aan met zwart De bal is voor iemand die: * Vanavond eten gaat halen. * Vandaag vrij was. * Het weekend niks te doen heeft. Komt de bal aan GOOI!
Gevangen....Als het ware vandaag vrij gehad (zoontje thuis was niet lekker dus was ik "vrij"vandaag.. En de bal is nu voor iemand die: $Vandaag meer als 100 euro heeft uitgegeven $Morgen een grote uitgave gaat doen $Meer dan 1250 euro heeft betaald voor zijn babykamertje. Daar komt ie weer........GOOOOOOOOOOOOOIII......
weer gevangen! Vandaag meer dan 100 euro uitgegeven! de bal is voor iemand die: * niet van chocola houd. * Enigst kind is. * Vanavond koffie op heeft. Gooi!
Ik heb koffie op! De bal is nu voor iemand die: *SBS 6 heeft gekeken *dit jaar gaat verhuizen *een hondje heeft en gooi!