Vang! Ik verhuis dit jaar! ff de rest bedenken! De bal is voor iemand die: - dol is op tijgernootjes mix, maar vooral op de rijstezoutjes die er tussen zitten. - overtijd is. - morgen vrij is. Gooi!
VANG Ik ben overtijd en ik ben morgen vrij! De bal is voor iemand die: *Vandaag heel veel bloemen heeft gekregen. *Zaterdag een feestje geeft. *Bijna gaat trouwen. GOOIIIIIIIIIII
Ja vang! Wij hebben zaterdag een feestje hier (kleintje maar hoor ). Leander is jarig geweest en dat vieren we morgen ! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die in verwachting is van een dochtertje. - Iemand die pas nog een lekke band heeft gehad. (fiets, auto, kinderwagen, maakt allemaal niet uit ) - Iemand die niet kan wachten tot de carnaval begint! En gooi....
Ja!Ik heb pas lekke fietsband gehad de bal gaat nu naar iemand die: *morgen boodschappen moet doen *morgen gaat wandelen *af en toe Oprah kijkt komt ie...............
Hebbes....ik moet vandaag nog wat boodschappen halen. (ik ga ervan uit dat je daarmee zaterdag bedoeld was tenslotte 2 over 12 toen je het berichtje plaatste dus het zou ook zondag kunnen zijn...haha nou verder.... De bal is voor iemand die: $Vandaag naar een babywinkel gaat om geld uit te geven. $Vandaag niet gaat koken $Gister Xfactor heeft gekeken. En GOOOOOOOOOOOIIIIIIIII.....*********
Maakt mij niet uit hoor maar ik heb gisteren X Factor gekeken, de bal gaat nu naar iemand die: *vanavond kip gaat eten *vandaag gaat wandelen *vandaag gaat stofzuigen komt ie................
gevangen ik moet zo nog stofzuigen de bal is voor iemand die: Vanavond met zijn dochter naar dansles gaat nu nog in zijn pyama zit zo lekker gaat douchen Goooooooooooooooooooi
Maakt mij niet uit hoor maar ik heb gisteren X Factor gekeken, de bal gaat nu naar iemand die: *vanavond kip gaat eten *vandaag gaat wandelen *vandaag gaat stofzuigen komt ie................
gevangen ik moet zo nog stofzuigen de bal is voor iemand die: Vanavond met zijn dochter naar dansles gaat nu nog in zijn pyama zit zo lekker gaat douchen Goooooooooooooooooooi
VAAANNNG! En ik zit nog in mijn pyama en ik ga zo lekker douchen! En de bal is voor iemand die: Vandaag boodschappen gaar doen (inkoppertje..haha) Vandaag het beddengoed gaat wassen Maagd is van sterrebeeld En GGGGOOOOOIIII..........
ja!ik moet nog boodschappen doen! de bal is nu voor iemand die: *vandaag wit brood heeft gegeten *een dochter heeft *GEEN auto heeft komt ie.................!
Gevangen! ik heb een dochter. De bal is nu voor iemand die: -Nog naar buiten moet vandaag -nog niet weet wat ze gaat eten vanavond -De was nog op moet vouwen Gooi...
Gevangen! alles wat je schrijft is hier van toepassing! Ik gooi de bal naar iemand *die GTST volgt * minimaal 1 zoontje heeft *door de regen/sneeuw heeft gewandeld vandaag...
ik heb 1 zoontje en heb door de regen gelopen. de bal is voor iemand * die vandaag 2 verschillende sokken aan heeft * die afgelopen weekend ook samen met de koningin jarig was * die ook een wii wil aanschaffen
....pfff ...even kijken hoor.... nee het zijn twee dezelfde sokken..... Weer even wachten..... *foto's babykamer in album*
Twee verschillende sokken, Wel dezelfde kleur, maar wel anders ( merk) verkeerd in elkaar gedaan. Ach wie ziet dat nou, De bal is voor iemand die: * aan de lijn is / afvallen * vandaag soep heeft gegeten * vandaag meer dan 2 uren online is geweest Gooi
vandaag soep gegeten speciaal voor Fiona: -iemand die fiona heet -28 weken en 2 dagen zwanger is -schaapjes op de muur van de babykamer heeft VANGEN!
JJJJJJJAAAAAAAA! GGGEvangen! Jeetje net even een paar dagen niet aanwezig kan ik potjedosie DE bal vangen....... Ik moet ook wel blijven opletten...haha Nog bedankt voor de atenties! Blijk ik toch Fiona te heten en een kamertje te hebben met schaapjes! Wat TOEVALLIG! Zo nou hier komt ie hoor: De bal is voor iemand die: $iemand die in almere woont? $iemand die 34 is! $wel 2 dochters heeft. Zo weer lekker origineel al zeg ik het zelf! Daaaaaar komt ie..........GGGOOOOOOIIII>>>>>