Da's aardig... Ik ben 34 ! De bal is nu voor iemand die: - vanavond pannekoeken gaat eten - zwanger is van haar eerste kindje - gek is op chocola GOOI!
Ik ben gek op chocola! de bal is nu voor iemand die: *vanavond varkensvlees eet *de was nog moet opvouwen *getrouwd is en gooi!
Ik moet de was nog opvouwen ( morgen, nu geen zin meer) en ik ben getrouwd, De bal is voor iemand * die heel jong haar eerste kindje heeft gekregen * die olijven heerlijk vindt * die vanavond gaat sporten En Gooi!
lekker olijven stand in de mand en de bal is voor: iemand die komende dagen ook naar een scratch gaan iemand die piano speelt iemand die alsmaar achterop is met alles gooi!
Jaaaaaaaaa gevangen. Ik ben ook achter op met alles haha. Bij (schoon)zusje poetsen en bij mij een 'zooi' Deze bal is voor iemand die Ook nu hoofdpijn heeft Ook al weken hoest Geen drop lust
hebbes! het hoestgebeuren. helaas stand in de mand en de bal is voor: iemand met een gele trui (hoeft niet aan) iemand met een rode rok iemand met een groene jas hihi gooi!
Sorry ik kan/mag niet vangen! Maar als al deze kledingstukken tegelijk gedragen worden ... ! Whahaha!
Maarre ik heb (ook) een groene jas..Niet aan nu natuurlijk.. Dussss...VANG! En de bal is voor iemand die: -Bijna vakantie heeft -Binnen 10 weken hoopt te bevallen -Een nieuwe fiets gaat kopen.. **EN GOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIII**
gevangen! Wat een grappig topic! Ik weet niet of ik eerlijk heb gevangen, maar ik denk het wel. Ik werk namelijk in het onderwijs en mijn verlof loopt t/m a.s. zondag. En de grap is dat het volgende week voorjaarsvakantie is bij ons. Dus heb ik volgende week vakantie. Haha, ben ik wel aan toe! En de bal is nu voor: iemand die zin heeft om weer aan het werk te gaan of iemand die er tegenop ziet haar kindje naar het kdv te brengen of iemand die zich nog niet aangekleed heeft
zit hier nog in mn pyama! de bal gaat nu naar iemand die: *de was heeft gedaan *een dochter heeft *een kater heeft komt ie!
gevangen heb een dochter en heb net de was gedaan de bal is voor iemand die: straks gaat douchen vanavond rodekoolstamp eet zondag een verjaardag heeft goooooooooooooooooooooooooi
HEBBES! ik ga vanav douchen.. en de bal is voor iemand die..... vanavond uit eten gaat van 't weekend nachtdienst heeft zwanger is van 2e kindje GOOI!
jeej zwanger van de 2e! iemand die zuurkool op heeft net gaat stappen vanavond boodschappen moet doen zometeen
ja, ik wil m wel vangen. ik moet nodig boodschappen, doen. melk is op! helaas zijn de winkels dicht, maar morgen sta ik meteen voor de deur van de super stand in de mand en de bal is voor: iemand die vandaag wasdag heeft iemand die deze weel een verjaardag heeft iemand met een flinke winterdip heeft gooi!
GEVANGEN! Zaterdag & Zondag zijn hier 2 wasdagen.. De bal is voor iemand die: * Gister een mooie ring heeft gehad voor Valentijnsdag * Binnen nu en 2 weken op vakantie gaat * Alleen thuis is
Vang! Ik ga binnen nu en 2 weken op vakantie! Vriend en ik gaan komend weekend een paar daagjes lekker (gewoon hier in nederland) weg! Stand in de mand en de bal is voor -> - Iemand die minstens 2x per dag in de douche gaat ! - Iemand die vandaag alle bedden in huis verschoond heeft. - Iemand die 34 weken zwanger is! Gooi!
gevangen! Ik ga doordeweeks 2 keer per dag douchen! De bal is voor iemand die: * Vandaag 3 films heeft gekeken * Gisteren naar het bos is geweest * Enigst kind is. GOOI!