Gevangen! Mijn nickname begint met een M Stand en de bal is voor: *Iemand die een hond heeft *Iemand die vanavond pasta heeft gegeten *Iemand die ook in friesland woont. Gooi..
Gevangen!!! Ik woon in Fryslân en heb pasta gegeten En de bal is nu voor iemand die: * een bril heeft * 3 katten in huis heeft rondlopen * Binnenkort een midweekje weg gaat Gooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hebbes, ik heb een bril stand in de mand en de bal is voor: iemand die vaker jurken/rokken draagt dan broeken iemand die niet op hyves zit iemand die zich ook afvroeg wat er met dit topic was gebeurt gooi!
en weer gevangen! Heb me laatst ook afgevraagd wat er met dit topic gebeurd was en em weer van pagina 4 afgeplukt!! En de bal is nu voor: * iemand die vanvond nog moet vergaderen * iemand die net een carvan heeft gekocht * iemand die 3 hoog woont GOOI!!!!!!!!!
Ehm...ik woon op 2 hoog, telt dat ook een beetje? Wou eigenlijk ook gewoon dit topic naar omhoog halen. De bal is nu voor: *iemand die vandaag ook maar een halve dag moet werken *iemand die actief is op YouTube *iemand die een konijntje heeft Gooi!
*gevangennnnnnnnnnnn* Ik moet vandaag maar een halve dag werken!! De bal is nu voor iemand: * die verslaafd is aan As the world turns * die 1 juli jarig is * die vandaag chili con carne eet *Goooooooi*
Gevangen..... Ik ben verslaafd aan Atwt, zit altijd af te tellen tot het 5 over 5 is, hihi! Goooooooi: en de bal is voor iemand die - een 9 maanden dagboek bij houdt - 2 rode leren banken heeft van de Ikea - vanavond ergens anders eet (dus niet thuis)
Ik eet vanavond ergens anders! de bal gaat nu naar : ZPer die ook in het buitenland woont *iemand die vandaag gaat wassen *iemand die vandaag geen boodschappen hoeft te doen en gooi!
De was zit al in de wasmachine, effe wachten totdat mijn dochtertje wakker is voordat ik em aanzet, want het centrifugeren maakt zo'n herrie. De bal gaat nu naar: -iemand die vanavond pizza eet -iemand waarvan het zwangerschapsverlof bijna is afgelopen -iemand die van het weekend een fietstocht gaat maken en goooooooooi...