getsie, heb een pant op tafel, een mn tuin is een hoop zand (wacht op een grasmat) en geen cadeau-verwachting (ik dacht ik vertel het even voor wie het weten wil dat aakt het wachten minder saai) maar ga nu slapen, dochterlief was er vroeg bij vanmorgen en het is nu toch echt donker, dus stop maar met gooien en vangen, morgen ben ik er weer!
ik heb nog nooit gekampeerd ben niet zo van de tentjes de bal is voor: iemand die in een appartement woont, iemand die geen vaatwasser heeft, iemand die die allergisch is voor katten
jaaaaaaaaaaaa ik woon in een appartement oké hierna ga ik slapen want eh heb hem wel vaak gevangen nou de bal is voor iemand die - brood bakt uit de broodbakmachine - (bijna) elke dag ontbijt met een bord brinta - geen chocola lust (ikke ) hihihi moeilijke he
Ja ikke! Brinta heerlijk! Emme en ik eten elke ochtend samen een bordje pap. De bal is voor degene die: - morgen voor het eerst naar de kinderkapper gaat (ik, nou ja Emme) - een bosje tulpen in huis heeft - het nooit lukt om eens echt op tijd naar bed te gaan. Pim
Jaa ik vang de bal, het lukt me nooit op tijd naar bed te gaan. De bal is voor iemand: - Die nog op school zit. - Die weleens in New York is geweest. - Die net Chippies heeft gegeten.
Gevangen! Toen ik 16 was ben ik in New York geweest. de bal is voor iemand die: Van spruitjes houdt Morgen naar de tandarts moet Aan het verbouwen is in huis
ja ik ikke wij zijn bijna klaar met de keuken en de gang! lol dus nog bezig.. de bal is voor: Iemand die van dwarsfluiten houd. iemand die morgen op kraamvisite gaat. iemand met een mini als auto ik gooi hem nu..
Dan ga ik toch lekker gooien... De bal is voor iemand die: - een Jack Russel heeft - een plasma tv heeft groter dan een meter - morgen naar de verloskundige moet
Ja en ik vang de bal nog maar een keer, ik heb een Jack Russell De bal is voor iemand die: -Van vroeg opstaan houd. -Morgen naar de kapper gaat of vandaag is geweest. -In het buitenland woont.
Ja, ik vang de bal... want vroeg opstaan is hier tegenwoordig normaal De bal is voor iemand die: * vandaag het journaal gezien heeft * een peugeot heeft * gisteren pizza gegeten heeft