hmm geen peugeot.. en een pizza heb ik wel zin in haha.. journaal alleen gehoord.. niet gezien.. ik wacht dus nog even op de volgende
Ik heb het journaal gezien! De bal is voor: *iemand die vanochtend ATWT heeft gezien *iemand die vanavond gaat sporten *iemand die een cavia heeft
he ik ook alweer niet..wil zo graag weer s vangen, is alweer even geleden *wil de persoon met de cavia zich zo snel mogelijk melden aub*
Ik heb atwt gezien. (ben helemaal verslaafd) en de bal is voor... iemand die een kindje heeft die in juni jarig is iemand die vandaag naar de markt gaat of is geweest iemand die een man heeft die heel erg snurkt (net als die van mij pffff)
Ja, ik ben de gelukkige met een snurkende man! En de bal is voor..... *iemand die veel gebroken nachten heeft *iemand die een meerling heeft *iemand die vandaag gaat shoppen
kan nu ook niet vangen en wen pas maar op straks ben je ook verslaafd..ik wil echt heel de tijd hier checken..stond net te strijken maar dachtt: ojee als ik maar niets mis!
Ik geloof dat ik nu mag antwoorden. Ik heb een meerling en veel gebroken nachten. En de bal is voor: - Iemand die nog moet strijken. - Iemand die vandaag bezoek krijgt. - Iemand die heel graag (nog) een kindje zou willen. (zo werkt dit toch? )
k vang hem wij willen graag nog een kindje.... en de bal is voor... -iemand die digitale telvisie heeft -iemand die een scooter heeft gehad -iemand die een kleine douche heeft vangen maar