Dan vang ik de bal, want heb digitale televisie van UPC En de bal is voor... * iemand die vannacht meer dan 3 x moest plassen... * iemand die een PlayStation 3 heeft... * iemand die nog in haar pyjama zit...
Stand in de mand en de bal is voor... iemand die Barbie en de Notekraker heeft, iemand die Thomas de stoomlocomotief heeft, iemand die Dora heeft
ooow hihi... dat stond er nog niet toen ik een reactie ging plaatsen... maar dan mag die van mij genegeerd worden en heb helaas niets van die van jou...
gevangen wij hebben dora iemand die krullen heeft van natuure iemand die leeuw is van sterrenbeeld iemand die op het werk zit
Ja zit op het werk! De bal is voor: iemand die al is wezen wandelen vandaag iemand die nog boodschappen moet doen iemand die pasta eet vanavond
stand in de mand en de bal is voorrrr: - degene die vandaag met de trein gaat - ongezond gaat eten vanavond - donker, kort haar heeft.
ik ga ongezond eten vanavond, heb geen zin om te koken de bal is voor: - iemand die natuurlijke lange nagels heeft - iemand die big love volgt - iemand die ook vind dat sjors en nick leuk bij elkaar staan
de bal is voorrrrr: - degene die de gouden kooi volgt - degene die vandaag gaat wandelen in het bos - degene die vandaag gaat zwemmen.
de bal is voor: - iemand die in een band zingt; - iemand die via het PGB met gehandicapten werkt; - iemand die spaans spreekt.