Gevangen ik spreek een paar woordjes Spaans De bal is voor iemand die: -Morgen uit eten gaat. -Straks iets gaat kopen voor haar/zijn valentijn. -Een hekel heeft aan Huub uit de gouden kooi.
ik vang hem heb een hekel aan huub! de bal is voor -iemand die nooit gtst kijk -iemand die van romantiesche fils houd -iemand die niks aan valentijn doet vang maar weer...
ja, ik kijk nooit gtst! eindelijk haha.. kreeg al lamme armen van het wachten met de armen in de lucht haha.. De bal is nu voor iemand die.. -"a natural blond" is -naar de 9 maanden beurs gaat -een samsung mobiel heeft
haha ik ben van nature blond maar laat de bal dooorrollen anders krijg ik straks weer last van een vang-arm
Ik ben asblond van mezelf! De bal is voor iemand die Binnen nu en 3 minuten reageert, Nu wat lekkers zit te bunkeren, vanaaf net als wij, verse spercieboontjes gaan eten.
De bal is voor iemand die: - een lime-kleurige muur in de woonkamer heeft - op een boerderij woont - goudvissen heeft
ja lang verhaal maar zal lang verhaal kort houden vanmorgen getest na 3 mintuen zag ik 1 streep dus ging weer bed in.. toen ging vriend lief daarna nog kijken en zei ik zie niks maar kijk altijd met zijn neus dus ja dus ik kijk net zommaar waarom weet ik niet zie ik een hele vage tweede streep.. dus of het een indroogstreepje is of niet morgen weer testen dan weet ik meer sorry was even off topic
Ik vang hem! Heb een lime-kleurige muur in de woonkamer. De bal is voor iemand die: -verslaafd is aan cola -nu hamkaas chips aan het eten is (net als ik ) -tv op dit tijdstip on-ge-loof-lijk saai vind
Ja, de eerste en de laatste hahaha. De bal is voor iemand die Niet dagelijks tv kijkt Geen groene vingers heeft Geen broek draagt (maar wat anders)
haha ik vang hem heb totaal geen groene vingers de val is voor iemand die: -volleybal doet/ deed al sport -iemand waarvan de kleine huilerig is -iemand die valentijnskaart al heb geschreven