de bal is voorrrr : - degene die vandaag jarig is - vandaag eten uit de oven eet - moet bevallen in juni
ik eet vanavond visfilet en rostirondjes uit de oven de bal is voor... ... iemand die de film 'alles is liefde' al gezien heeft ... iemand die een flesje water aan het drinken is ... iemand die eigenlijk moet plassen maar geen zin heeft om op te staan
JA ik ben een flesje water aan het drinken! DE bal is voor - iemand die een poes heeft - iemand die uit eten gaat met valentijn - iemand die vandaag gesport heeft
Ik heb namelijk een poes... de bal is voor... ... iemand die geen sokken aan heeft ... iemand die de tuinkussens al buiten heeft gehad de afgelopen dagen ... iemand die bang is voor onweer
bang voor onweer een de tuinkussens waren 2 dagen buiten. Helaas vandaag niet meer.. de bal is voorrrr : - degene met gekleurde sokken - blauwe ogen - 2 honden
ja ik vang hem heb blauwe ogen.. de bal is nu voor : -iemand die vandaag nergins zin in heb -iemand die lekker relax kleding aanheeft -iemand uit een klein dorpje vang maar
ja ik heb vandaag nergens zin in! hang teveel achter de comp dus geld wel voor mij vandaag! even snel posten voor iemand me voor is!
Ik kom uit n klein dorpje, hallum in friesland (van oorsprong dan). Deze bal is voor iemand die.. Schoonmaken niet erg vind om te doen Niet aan valentijnsdag doet Van t weekend iets aparts gaat doen (dus anders dan anders).,
de bal is voor -iemand die in een keuken van een restaurant werkt/gewerkt heeft -iemand die wel eens op fietsvakantie is geweest -iemand die een zelfgemaakt/geschilderd schilderijtje in huis heeft hangen
Ja, ik! Ik ga naar de huishoudbeurs! én ik doe niet aan valentijnsdag ff denken.. de bal is voor.. -Iemand die een rode handtas heeft -iemand die rode schoenen aanheeft -iemand die rood ondergoed aanheeft hahahaha