Ja, die vang ik! Ik ga zeker vroeg naar bed vandaag. Manlief is weg en ik ben moeoeoeoeoe! De bal is voor iemand die: - morgen lekker uit eten gaat - morgen jarig is - morgen helemaal niks aan valentijnsdag doet. (Erg leuk topic zeg!)
Ik kan heb m gevangen. Ik doe morgen niets aan valentijndag. De bal is voor: -Iemand die vanavond spruitjes heeft gegeten. -iemand die ncsi gaat kijken vanavond -Iemand die morgen jarig is
ONEE TOCH! Wat heb ik nu allemaal weer gemist?!? Die lieve popje die een prive-bal voor me opgegooid heeft..ik moet geloof ik maar nooit meer eten.. Jammer dat ie niet bleef stuiteren tot ik kwam..wat een teleurstelling..maar toch heel erg bedankt! Het wordt wel een populaire boel hier he..gezellig hoor! En ik zal nooit meer te lang wegblijven hier!
ooooooooo Juutje, Deed ik mijn best voor je....... Zal zeggen blijf goed opletten misschien kan je de bal nog vangen van een ander.
ik ben er ook weer weer lang genoeg niet gevangen nu kan ik hem helaas niet vangen ik wacht rusitg af op mijn bankje
Ja hier spruitjes gegeten! Vang..... De bal is voor iemand die Als lievelingskleur groen heeft Twee kinderen heeft Morgen een sollicitatiegesprek heeft
nou de boel is weer op gang maar ik mag niet liegen, dus er geldt niks voor mij ik ben morgen ochtend weer van de partij meiden veel vangplezier!
Ik heb maandag een sollicitatiegesprek en in september 2008 heb ik twee kinderen, maar dat werd helaas niet gevraagd...
De bal is voor: - een "wie is de mol-fan" die natuurlijk morgenavond weer gaat kijken - iemand die morgen macaroni eet - iemand die morgen op moet voor haar rijbewijs