de bal is voor: - iemand die aan de linker zijde van het bed slaapt - vandaag niet heeft gewerkt - nu nog niet slaapt
Jeeeeee, gevangen! Ik heb vandaag niet gewerkt en ik slaap ook nog niet. De linkerkant van het bed ligt aan de kant vanaf waar je kijkt De bal is voor: - iemand die weleens mediteert of in ieder geval de intentie heeft - een ieder die morgen naar het kleine huis op de prairie kijkt - of nooit naar GTST kijkt
Gevangen! Ik kijk nooit naar GTST. Stand in de mand en de bal is voor... iemand die in de zorg werkt, iemand die gecollecteerd heeft voor Amnesty, iemand die aan het solliciteren is Groetjes, Didier
ja, ik werk in de zorg! De bal is voor iemand die *naar de huishoudbeurs is geweest of nog gaat *een mercedes rijdt *deze zomer naar frankrijk op vakantie gaat
stand en bal is voorrrr: - degene die zijn pantoffels nog aan heeft ( zoals ik) - vandaag ontbijt op bed heeft gehad ( van je valentijn) - veel valentijnkaartjes verwacht
Stand in de mand en de bal is voor.... * iemand die vanavond lasagne eet. * iemand die nu op zn werk zit * iemand die de hond nog moet uitlaten
De bal is voor...... iemand die brinta heeft gegeten vanmorgen iemand met paarse laarzen iemand die ze zomervakantie al geboekt heeft
ik vang hem heb de zomervakantie al geboek nu even denken..\ de bal is voor -iemand die tv op zappelin heeft staan -iemand die net als ik gek word van die stomme testen -iemand die al limoda op heeft vangen maar
ik ben huisvrouw, dus zit nu op m'n werk GEVANGEN! edit: ik heb Z@ppelin opstaan stand in de mand en de bal is voor: iemand die ongesteld is (net als ik) iemand die naar de sauna zou gaan deze week (net als ik) iemand die gewoon een beetje in een dipje zit en de bal hard nodig heeft (net als ik)
haha nou guppien k wass eerder maar jou bal kan ik ook vangen heb namelijk een lfinke dip ! dus bliijf bij mijn lijstje