komt ie weer (wat een actie ineens) vangen maar! - iemand die tuinkabouters heeft - iemand die een bonuskaartsleutelhanger heeft - iemand die werkt in de zorg
Ik heb een bonuskaartsleutelhanger en de bal is voor... ...iemand die de enveloppen voor de geboortekaartjes al geschreven heeft ...iemand die vloerverwarming heeft ...iemand die zo'n luchtverfrisser in het stopcontact heeft
ja de enveloppe voor de geboortekaartjes had ik een jaar geleden al geschreven! Maar dat wordt hier niet bedoeld he!
De bal is voor: - iemand met een kind waarvan de voornaam niet in de top 10 van 2007 voorkomt - iemand die vanavond House gaat kijken - iemand die het boek Shopaholic met baby heeft gelezen
ik vang hem de naam alsyia komt namelijk niet voor in de top 10 van 2007 en dan nu is de bal voor -iemand die geen melk lust -iemand die donderdag als boodschappendag heeft -iemand met een oma-onderbroek aan
De bal is voor..... * Iemand die een man/vriend heeft met een snor * Iemand die een zwarte kat heeft * Iemand met een familielid die morgen jarig is
haha patries zit de mensen niet zo op hun nek haha.. en wat zei ik,geen katten meer please..kan m niet vangen nu
ik heb een zwarte kat Nala is haar naam..... Iemand die rozen vandaag heeft gekregen, iemand die morgen naar Centerparks gaat, iemand die ook naar 538 luisterd,
ik luister naar 538 de bal is voor iemand die een zoontje heeft van 4 maanden iemand die ze haar eens rose heeft gehad iemand die een valentijnskaart heeft gehad, maar niet van de partner (dus een andere (secret) lover)