Wie vangt deze? * Je hebt 2 honden en 3 katten, * Je hebt een dochter die Manon heet, * je man komt bijna thuis.
Mijn man (vriend) komt zo thuis. Wie vangt deze? - Je bijt nagels - Je hebt een bril of lenzen - Je hebt je was net gedaan
ik gooi m op naar iemand die - 3 kindjes heeft - iemand kent die duiven houdt - beter is in taal dan in rekenen
ik ben veel beter in taal als in rekenen. de bal is voorrrr: - degene die vandaag gefietst heeft - net een glas melk op heeft - vandaag nog geen brood heeft gegeten.
Ja gevangen Nog geen brood gehad vandaag... Geen zin in vandaag De bal is voor: * iemand die echt verslaafd aan dit forum is * iemand die een man met de naam Roland heeft * iemand die vandaag gaat uiteten
Jip alweer gevangen! Ik heb een maartbaby De bal is voor iemand die: * deze zomer naar center parcs op vakantie gaat (voor minstens een week) * haar zoon of dochter momenteel in bed heeft liggen * zin heeft in warmer weer
de bal is voor iemand die: -een hekel heeft aan de zomer.... -geen zin heeft om te koken vanavond -nog geen valentijnscadeau heeft gekregen vandaag
ik vang hem.. heb geen valentijnscadeau gekregen vandaag en ook geen zin om te koken daarom eten we pizza dus de bal is voor - iemand ie het afgelopen uur een sms heb gehad -iemand die een spiijkerbroek aanheeft -iemand die lekke rligt te luieren
Nou ik ben lekker aan het luieren hoor, dat mag toch als je ziek ben? de blas is voor - iemand die zwanger van een tweeling is - iemand die verslaafd aan cola is - iemand die nu nog in badjas zit
Ja verslaafd aan cola. De bal is voor iemand: die zaterdag pas haar valentijnsetentje krijgt die onlangs nieuwe gordijnen heeft gekocht die snakt naar een heet bad
Ja! Ik snak naar een heet bad! Ik heb pijn in mijn nek.. de hele tijd schiet de kramp erin De bal is nu voor iemand die: - ook op zijn/haar werk zit - wiens man nu ook thuis oppast - iemand die ook straks luiers gaat halen