ik gooi m op naar iemand die: - gister all you need is love gezien heeft - en kindje ouder dan 8 maanden heeft dat nu nog of weer slaapt - een zwart toetsenbord heeft
Jaaa zwart toetsenbord op mn laptop! hihi ik was eerst! - Iemand die vandaag 3 dagen overtijd is - Net ontbeten heeft - De hond al heeft uitgelaten
jaaaa ik vang em.. Ik heb een kindje ouder als 8 maand ( 1 dag ouder haha) en ik heb een zwart toetsenbord en de bal is voor... iemand die nooit het nieuws kijkt.. iemand die al heeft afgewassen iemand die vaker als 5 x per dag op zw pagina komt
pfff net te laat maar ik vang em nog een keer want ik heb de hond net uitgelaten en ik heb net ontbeten en ik blijf bij me lijstje
Ja, ik heb hem alweer! Ik kom hier wel minimaal 5x op een dag En hij is nu voor iemand die: - Heeeel graag uit wilde slapen maar werd gewekt door haar zoon/ dochter - Al heerlijk uitgebreid gedouched heeft vanochtend - Een jurk aan heeft vandaag Vangen maarrrrrrrrrrrrrr
IK VANG wou uitslapen maar kleine vond het leuk vanmorgen om kwart over 7 wakker te worden normaal rond 8 uur half 9 haha de bal is voor : -iemand die de kruidvattesten kl*te vind -iemand waar zappelin aanstaat -iemand die net als ik lekker lui is en pyama nog aanheeft
Ik zit zeker nog heel lui in mijn pyjama... en de bal is voor... ... iemand die 'de verloskundige praktijk' aan heeft staan op tv, maar deze aflevering al gezien heeft ... iemand waarvan de man/vriend nog op bed ligt ... iemand die vandaag visite krijgt
gevangen! ik krijg visite... - voor iemand die nu nog in zijn pyama zit. - voor iemand die zo gaat poetsen - voor iemand die super vrolijk is..
de bal is voorrrr : - degene die gestreepte sokken aan heeft - in de tuin gaat werken vandaag - de stad in gaat vandaag
De bal is voor iemand: die vanmiddag ook nog moet gaan werken die de baby vanochtend in bad heeft gedaan die geen alcohol lust
ik lust namelijk eerlijk waar hou er helemaal niet van alchohol ... nu is de bal voor: -iemand die vanmorgen vla op heeft -iemand die ook zo heerlijk geniet van het weer (haha denk iedereen dus iedereen kan vangen) -iemand die vanmiddag gaat shoppen
vangen voor iemand: - die wel s roosvicee drinkt - iemand die n snotneus heeft - die al telefoon heeft gehad vanmorgen