Dan vang ik de bal maar.... en de bal is nu voor: - iemand die Top Gear gaat kijken - iemand die de liefde van haar leven heeft gevonden - of iemand die.....euhhh.....vandaag ook in de file tussen Utrecht en Arnhem heeft gestaan
De bal is voor: iemand die morgen gaat babyzwemmen iemand die morgen naar Utrecht gaat iemand die voetbal zit te kijken
De bal is voor iemand.... ...waarvan de partner op dit moment Ajax kijkt .... die in het onderwijs werkt ......die twee honden heeft
komt ie (doe gewoon m'n lijstje van net!) iemand die morgen gaat babyzwemmen iemand die morgen naar Utrecht gaat iemand die voetbal zit te kijken!
oke dan dientje! ik moet toevallig naar utrecht omdat een vriendin daar is gaan samenwonen, anders kom ik er ook niet hoor!
Oke dan kan ik hem eidnelijk vangen De bal is voor iemand die: -Nu Dancing Queen aan het kijken is. of -Bruin haar heeft. of -Groene ogen heeft.
Ja dancing queen hier! iemand die binnen nu en een maand naar een musical gaat iemand die vegetarisch is iemand die meer van hartig eten houdt dan van zoet
De bal is voor iemand die ..... met zijn belasting aangifte bezig is .......over 5 min naar bed gaat ......... de hond nog moet uitlaten
Ja ik ga straks nog een kort rondje met de honden. De bal is voor degene die: - dit weekend op bezoek gaat bij vrienden; - wiens man nu Top Gear kijkt; - vanavond heeft gesport. Pim