Hahahahaha! Nou gevangen. Ik moet heeeel nodig de was doen. Stand in de mand en de bal is voor! - iemand die ook aan het verbouwen is - iemand die naar de 9 maandenbeurs gaat dit weekend - iemand die de auto net heeft gewassen.
de bal is voorrrrr: - degene die nepwimpers heeft - geen gaatjes in haar oren heeft - niet weet wat er in haar tas zit..
de bal is voor: - Iemand die een tamagotchi heeft; - Iemand die een fiets met een lekke band heeft; - Iemand die een dakterras heeft.
en de bal is voor.... Iemand die eigenlijk veel moet doen in huis maar geen zin heeft vandaag. Iemand die het de hele dag al koud heeft Iemand die ook een ziek kindje in huis heeft
Ik moet al weken veel doen in huis en vandaag dus ook, en.....ik heb TOTAAL geen zin En de bal is voor: - iemand die nog boodschappen moet doen - iemand die vanavond een feestje heeft - of iemand die nu alweer genoeg heeft van de zon (maar mag ook als je nog lang niet genoeg hebt van de zon )
Ik moet nog boodschappen doen. En de bal is voor - iemand die vandaag jarig is - iemand wiens naam met de E begint - iemand die van gtst houd
haha de bal is voor : -iemand waarvan de nickname met een J begint -iemand die ook vind dat er geen reet op tv is -iemand die moe is vangen maar!
o en wauw! even off topic maar xie dat je zwanger bent! van harte proficiat meis, zal duimen dat alles goed blijft gaan maar dar gaan we wle van uit natuurlijk!