stand in de mand en de bal is voor: -iemand die nu een kopje thee bij zich heeft staan -iemand die een andere religie heeft dan het christendom -iemand die vanavond boerenkool gaat eten
ja heb een koppie thee! De bal is voor iemand die hoofdpijn heeft iemand die vanmiddag een vergadering heeft iemand die lekker gaat wandelen in het zonnetje
Laat ik nou hoofdpijn hebben zeg! Van het gehoest (al 1.5 wk). De bal is voor: Iemand die een kapotte auto heeft Iemand die valse krullen heeft Iemand die uit ijdelheid lensen draagt Elmo
Ja! Hier lenzen... De bal is voor: - iemand die vreselijke buren heeft - iemand die geen huisdieren heeft - iemand die gister boer zoekt vrouw heeft gezien
Yep hier vreselijke buren.. De bal is voor iemand Die op het moment dat ze dit leest met n kopje koffie of thee zit Die haar partner bijna thuis komt van t werk Die haar wasmachine nu heeft draaien
De bal is voor iemand die: - Vandaag een sollicitatiegesprek heeft gehad - Een bos witte tulpen op de salontafel heeft staan - Haar autosleutels vandaag (weer eens) niet kon vinden
en de bal is voor... iemand die vanavond chinees heeft gegeten iemand die gtst-verslaafd is iemand die lang donker haar heeft
Yes! ik heb lang, stijl, donker haar! Stand in de mand en de bal is vooooorrrrr..... iemand die vandaag een lekke autoband heeft-had iemand die geen zin had vanochtend haar haar te kammen iemand die nu met de benen op tafel zit.
Yep, geen zin om mn haar te kammen, niet nodig ook trouwens, in n staart en t gaat onder n haarnetje met mijn werk dus.. Deze bal is voor iemand die Kleurenblind is Géén sport beoefent Géén vis lust
Ik beoefen geen sport. Nu is ie voor iemand : - die nu ook Mcleods daughters zit te kijken - wiens man nu ook ondergekotst is door de baby - die een hond of kat heeft die genoemd is naar een "Disneyfiguur"
De bal is voor iemand die; -languit op de bank ligt met een deken over; -net een paar paaseitjes op heeft; -de babyfoon naast zich heeft staan. Xx
Hebbes! De babyfoon (die gelukkig momenteel heeeeel stil is) staat naast me op tafel! Stand in de mand en de bal is voor... ... iemand die morgen lekker vrij is ... iemand die ondanks alle drama's nog steeds voor Ajax is ... iemand die Renaultjes 5 ook de leukste auto's van de wereld vindt
Ja hoor, morgen vrij! Bal is voor iemand die - geen pindeakaas lust - ook america's next topmodel kijkt - in reclames even op het forum gaat kijken
Gevangen ik ben nog steeds voor Ajax De bal is voor iemand die: -Nu in zn pyama op de bank zit -Krullend haar heeft net als ik -Een telefoon van samsung heeft