momhairy: ze zei dat omdat het ging om iemand die een zoon EN een dochter heeft... en jij reageerde met 'alleen' een zoon haha, geeft niks ik ben trouwens dol op kaarsjes... elke avond gaan ze aan! en de bal is voor... ... iemand die vandaag een cadeautje voor zichzelf gaat kopen ... iemand die een stoel op de slaapkamer heeft ... iemand die geen zolder heeft
Ik heb m gevangen. Dr is n schommelstoel op onze slaapkamer én wij hebben geen zolder! Deze bal is voor iemand die Honden vinden stinken.. Een bambino kinderstoel heeft.. die vandaag iets op mp heeft gekocht..
stand in de mand en de bal is voor: iemand met een rode bank iemand met meer kindjes op een kamer iemand met bloemen op tafel
ik heb bloemen op tafel staan! De bal is voor - iemand die vandaag zijn ei heeft - iemand die volgende week op vakantie gaat - iemand die een hekel aan de zon heeft!
parels wat is dat nou voor n moeilijke is er echt iemand die een hekel heeft aan de zon? en tís ook niet echt vakantietijd.. en dat ei moet ook maar net toevallig zijn ik was te laat voor de bal van patries want ik vind honden ook stinken (bijna allemaal dan)
Dat t geen vakantietijd is, wil toch niet zeggen dat mensen niet op vakantie gaan? Wat dacht je van de wintersport, zijn zat mensen die in deze periode gaan hoor. Mensen die geen kinderen hebben, kunnen nog leker buiten het seizoen om, deden wij voorheen ook. Nu nog trouwens, hebben wel een kleintje maar die gaat voorlopig nog ni naar school
het is hier deze week ook vakantie hoor... kinderen hebben een weekje vrij... dus zou best kunnen dat mensen op vakantie gaan, maar ja... dan ben je dus weer niet hier haha... ben trouwens echt duf vandaag... ik lees iemand die vandaag zijn ei heeft en ik denk: huh? z'n ei heeft? ... snapte het gewoon niet, suf he?
Ik kan 'm in elk geval niet vangen... We gaan pas in juni op vakantie, een ei hebben als je zwanger bent is niet mogelijk en ik hou heel erg van de zon!
HEBBES! Ik voelde vanmorgen heeeeel duidelijk een venijnige steek in mijn onderbuik, dus dat was mijn ei Stand in de mand ... en de bal is voor ... ... iemand die een heel origineel eigen bedrijfje heeft (vertel vertel!) ... iemand die een hele originele hobby heeft (vertel vertel!) ... iemand die een hele originele sport beoefent (vertel vertel!) KOMTIE!
het is een dieren oppasservice gewoon voor de lol...zie mijn www stand in de mand en de bal is voor: iemand die gaat half vasten (brabants) iemand die verlepte druifjes op tafel heeft staan iemand die net een topic heeft geopend
men, komt die hoofdpijn eidelijk opzetten, zijn jullie alweer veeeeeel verder nou, tegen de tijd dat mijn blauwe druifjes zijn verlept....
ik heb geen tuin en kan 2 bushaltes zien vanuit mijn raam en de bal is voor iemand die 2 jongens en een dochter heeft iemand die 2 hoog woont iemand die een laptope en computer heeft