Ja ik vang hem heb vandaag gewinkeld (na ja gewinkeld en paar dingetjes gehaald bij de etos en de tuinen) De bal is voor iemand die. -Een keer met een meisje/vrouw heeft gezoend -Een keer is vreemd gegaan -Al 2 weken geen sex heeft gehad
Stand in de mand en de bal is voor iemand die: - Afgelopen weekend bij IKEA is geweest - Vandaag erwtensoep met pannenkoeken heeft gegeten - Vanavond eens vroeg naar bed gaat (vóór 22.00 uur...)
Nou Dientje, Lola heeft geen nieuwe geplaatst: Hier al twee wk geen sex! Zelf om de beurt ziek en kind in het ziekenhuis Iemand die iets op zijn werk heeft gejat Iemand die in een winkel heeft gejat Iemand die nog nooit iets heeft gejat Elmo
Geluld! haha! lola was nog aan het typen! Gevangen, wij zijn zaterdag bij Ikea eindhoven geweest! En ik heb nog nooit iets gejat! - Iemand die handboeien in het nachtkastje heeft liggen. - Iemand die zijn/haar schoonouders heeeeel aardig vind. - Iemand die zich verveeld.
Dat doe ik expres zodat anderen kunnen zien dat ik alvast gevangen heb. Als ik eerst ook nog moet nadenken over een nieuwe gooi, dan kunnen in de tussentijd alweer een aantal anderen ook gevangen hebben! Puur toeval dat we nu wel met erg veel meiden tegelijkertijd staan te vangen...
@Bolbuikje: Hoe kan ik me nu vervelen als hier met jullie een balspelletje aan het doen ben... Maar kan helaas niet vangen nu...
ik vang hem heb handboeien in mijn nachtkastje hhaha de bal is voor: -iemand die wel eens sexspeeltjes gebruikt -iemand die wel eens de naam van zijn ex riep -iemand die aan een andere denkt tijdens zijn/haar hoogtepunt vangen maar
Ja, gevangen, wij gebruiken weleens sexspeeltjes. 8) Stand in de mand en de bal is voor; - Iemand die vreemd ging tijdens haar zwangerschap. - Iemand die naar de kamasutra beurs gaat/er eens is geweest. - Iemand die het eens op een heel gekke plek heeft gedaan (vertel vertel)
hahaaha wat is een gekke plek agghh ja kom nu te kort ik wil maar vriend niet haha zo wat ben ik weer open dus ja k dne eraan maar een gekke plek ? dat is