ow sorry niet begrepen ! Bos, auto, bushokje, zwembad, klaslokaal, slaapkamer van je schoonouders/ouders. Allemaal gek genoeg voor mij hoor! @ elmo, ja das ook prima!
haha okee er zitten er wel een paar tussen aghh haha zeg eht gewoon maak mij het uit zal niet de enige zijn maar bos en zwembadhokje en de zee genoeg haha en auto haha nou ik gooi weer wat ben ik toch open vandaag haha maar ben jong dusja haha expirimenteren de bal is voor -iemand die zin heb om te klussen -iemand die ook vind dat de tv saai is -iemand die uhhh de buurman/vrouw lekker vind vangen maar
Nee, mijn buurman is niet bepaald lekker, maar ik vind de tv vaak wel erg saai... Ik denk even op mijn gemak na over een nieuwe...
Ok De bal is voor iemand die: -Wel eens buiten heeft geplast omdat er geen wc in de buurt was -Een keer buiten sex heeft gehad. -Een keer iets gejat heeft.
Jaaaaa gevangen. Ik heb weleens buiten tussen de struiken geplast omdat er geen wc was. Stand in de mand en de bal is voor; - iemand die naar de computer lacht (omdat er wat grappigs staat, oftwel dat zit ik net te doen, en word glas hard uitgelachen) - iemand die vandaag de auto in de wax heeft gezet. - iemand die morgen niet hoeft te werken.
haha ik werk nooit ook oed haha en lachen de hele tijd tegen de comp is dat goed GRRRR weer te laat ik ben te sloom