Ik hoop dat je die bal een flinke schop hebt gegeven want hij zal wel lang in de lucht moeten blijven
Alcohol valt ook onder hard drugs toch? 8) De rest van de opties, alsjeblieft zeg... iewh.. Deze is voor iemand die nu aan t snoepen is (net als mij) geen wasdroger heeft niet goed geslapen heeft vannacht
en de bal is voor.... iemand die de afwas nog moet doen iemand die vandaag toch nog ff gaat shoppen voor zichzelf. iemand die stamppot gaat eten vanavond
Ik moet de afwasmachine nog inruimen (4 glazen haha) Deze bal is voor iemand die Bij Deen boodschappen doet Een loopstoeltje heeft Méér als 1x per week sex heeft MET partner 8)
de bal is voor iemand vlees aan t bakken is nu iemand die net de planten water heeft gegeven iemand waarvan de kleine nu door t huis buikschuift
iemand die vandaag appeltaart heeft gegeten iemand die meer dan 3 keer in deze week sex heeft gehad MET partner. iemand die groene handdoeken in de badkamer heeft.
ik heb maar liefst een plant water gegeven(meer heb ik niet) de bal is voor.... iemand die weeeeeer verkouden is voor de zoveelste keer in 2008 iemand waarvan de kleine morgen ook zijn prikjes krijgt bij het cb iemand die ook shoarma gaat eten vanavond....
De bal is voor iemand die: - Alledrie de boekjes van Woezel en Pip in huis heeft - Een ronde box in de woonkamer heeft staan - Gisteren geklust heeft, maar NIET in bed...