De film op net 5 is zojuist afgelopen. Was een mooie heftige film. De bal is voor: iemand die morgen gaat zwemmen. iemand die op marktplaats adverteert. iemand die nu heel moe is , maar geen zin heeft om op te staan om naar bed te gaan.
De bal is voor iemand die: - Een luchtbevochtiger in de kamer heeft staan omdat ze bij iedere deurklink 'vonkt'... - De halve avond heeft zitten foeteren, omdat de laptop zo traag was... - Op donderdagavond lekker gaat stappen... Ga toch maar eens naar boven, mijn man zal inmiddels ook wel klaar zijn op de badkamer...
Gevangen, wij hebben n luchtbevochtiger in de kamer staan nl! Deze bal is voor iemand die NIET van mc donalds houdt NIET van ijsjes houdt NIET van poffertjes houdt
mag het ook over de MAN mc donalds gaan, (old mac donalds had a farm) Nee ik houdt niet van die vent! dus gevangen! Hij is dus nu voor: - iemand die gisteravond een massage heeft gehad - iemand die een koortslip heeft - iemand die in de kamer een vogeltje in een kooitje heeft
Ik heb weer eens een koortslip de bal is voor: iemand die haar poes kaal scheert, iemand die eigenlijk een man is, iemand die geen onderbroek aan heeft.
de bal is voor: - iemand die op dit moment een broodje met hageltjes aan het eten is; - iemand die ook een fiat 500 rijdt, of waarvan die besteld is; - iemand die vandaag ook een avonddienst heeft op het werk.
Gevangen! Ik ben een man! En poes kaal scheren vind ik dierenmishandeling Stand in de mand en de bal is voor... Iemand die nog steeds met een knuffeltje slaapt, Iemand die een eend in de kamer heeft, Iemand waarvan de computer kapot is Groetjes, Didier Ships, te laat...
mag het ook een onderdeel van de comp zijn? anders wask hier niet hahaha heb mn printer en webcam kapot
Ik slaap met een knuffel (lees hond) Stand in de mand en de bal is voor... Iemand die vanavond bloemkool eet, Iemand die zijn/haar make up voor het slapen gaan er niet af haalt, Iemand die zijn/haar auto binnen kort moet laten keuren.