Ik moet mijn auto voor 20 maart laten keuren én haal mijn make-up niet eraf voor ik ga slapen (ik gebruik namelijk geen make-up (als man zijnde) ) Stand in de mand en de bal is voor... iemand die baby-tv op heeft staan, iemand die sinds kort digitale tv heeft, iemand die vanavond gaat zingen Groetjes, Didier
Nee, ga wel dansen! Oké ik zal tijdens het dansen wel eens zachtjes meezingen, maar dat bedoelt Didier denk ik niet...
Gevangen toen jij je berichtje typte had ik baby.tv aanstaan. De bal is voor iemand die: -Rookt -Heel veel make up gebruikt -Morgen naar een feestje gaat.
Hij vloog lang hoog maar ik heb hem gevangen! Wij moeten morgen avond naar een feestje. (moet nog wel even zin maken om te gaan ) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die zn gezinnetje zo wel compleet vind. - Iemand die graag uitslaapt. - Iemand die niet kan schaatsen.
ik slaap heeeel graag uit! bal voor iemand die: - 6 uur slaap of minder nodig heeft per nacht - graag roze kleren draagt - liever topless zont
Ik slaap namelijk errug graag uit! De bal is voor: - iemand die de hond nog moet uitlaten - iemand die op zoek iks naar een andere woning - iemand die eigenlijk al lang op bed had moeten liggen maar zich niet los kan rukken van zijn/haar PC
Gevangen ik moet de hond nog uitlaten De bal is voor iemand die: -Nu ook chips zit te eten -Ook een glas wijn drinkt -Morgen ook vrij is
Ik ben vrij morgen, hoef pas het weekend weer te werken, dus... Gevangen! Stand in de mand en de bal is voor... iemand waarvan pas een hamster is dood gegaan, iemand die verslaafd is aan Terschelling, iemand die droomt van een triootje
ik ben verslaafd aan terschelling - iemand die 6 uur of minder slaap nodig heeft - graag roze kleren draagt - liever topless zont
Ja, gevangen, ik draag graag roze kleding . Stand in de mand en de bal is voor; - Iemand die een lekke band heeft/vandaag een lekke band had. - Iemand die ruzie heeft gehad vandaag (met wie? ) - Iemand die een hekel heeft aan de trein/bus/tram/metro (kortom het openbaar vervoer)
Ik heb een hekel aan OV -iemand die langer dan 10 jaar getrouwd is -iemand die dagelijks sext -iemand die minder dan 1 keer per maand sext
nope, ik heb het niet langer dan 2,5 jaar getrouwd zijn uitgehouden. 1x per dag sex ga ik ook niet redden, denk er wel dagelijks aan, geldt dat ook? :-#