hihi, ik geloof dat de bal nog blijft vliegen en wij er niet bij kunnen, want Daam is er niet zo te zien
ja, ik moest ff een trapje pakken, want ik kon er niet bij! komt ie de bal is voor iemand die: nog steeds moet douchen. vandaag een ziekenhuisonderzoek krijgt. zijn verse fruit nog moet eten vandaag.
Gevangen! ik moet nog steeds douchen én vers fruit... Wat is dat ook alweer? Stand in de mand en de bal is voor... iemand waar het nu regent, iemand die 2x per minuut aan sex denkt, iemand die nog nooit in de zee heeft gezwommen
de bal is voor: iemand die zijn auto gaat wassen vandaag iemand die brood moet halen vandaag iemand die geen bh aan heeft vandaag
Ja, gevangen, hier regen het. Getver. Daar niet dan? Stand in de mand en de bal is voor; - Iemand die nog nooit met een taxi is geweest. - Iemand die bang is voor wespen/hommels en dat soort 'ongedierte' - Iemand die nog in zijn/haar pyama zit.
Oh ja, ik ben bang voor wespen, hommels, maar vooral voor muggen omdat ik een "beetje" allergisch ben
stand in de mand en de bal is voor... iemand die de bal al meer dan 30 keer heeft gevangen, iemand die de bal nog nooit heeft gevangen, iemand die de bal niet wil vangen
zo nu dan toch... de bal is voor iemand die zijn auto gaat wassen vandaag iemand die brood moet halen vandaag iemand die geen bh aan heeft vandaag
Ja, gevangen, wij gaan zo de auto wassen! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die nooit zijn auto wast - Iemand die bang is van de tandarts. - Iemand die eigenlijk nog de was aan moet zetten.
stans in de mand en de bal die is voor... iemand die de kleine nu uit bed gaat halen iemand die ziek is vandaag iemand die een saai weekend tegemoet gaat