Ik vang hem: Ben ziek vandaag nog steeds, :S De bal is voor iemand die: Regen heerlijk weer vind, Baby voeding erg lekker vind, die haar partner niet vertrouwd..
Ik hou van regen. Als ik binnen zit vind ik het heel gezellig, als ik buiten ben word ik ook heel vrolijk (op de een of andere rare manier) GEVANGEN! stand in de mand en de bal is voor... iemand die moe is van het rennen (rondjes om het veld b.v.), iemand die ook een onmogelijke tuin heeft, iemand die nu boodschappen gaat doen.
even eerlijk, ben moe van het fietsen toen ik boorschappen ging doen...teld wel he uhm stan in de mand en de bal is voor... iemand die net een vervelend mens in de supermarkt tegenkwam iemand die haar kleine net een koekje geeft iemand die uit superrrr verveling stand in de mand aan het spelen is
Sa heeft net een koekje.. -iemand die soep aan het eten is -iemand die gek is op paaseitjes -iemand die zo naar zijn schoonvader gaat
Gevangen! ben dol op paas etijes maar nu even niet voel me nog steeds niet echt lekker... de bal is voor iemand die: weekend maar niks vind, op kraamvisite moet van het weekend, een stofzuigverzameling heeft....
ja hoe kom ik er bij was net bij paul de leeuw was een man die stofzuigen verzamelden.... en wist niet zo snel een derde bal dus dacht ik aan deze
ik vind tegenwoordig weekend niet leuk meer... dan moet je verplicht gezellig doen en het laat maken...blegh, ik ga liever 10 uur naar bed