stand in de mand en de bal is voor: -iemand die een nokia ladyphone heeft -iemand die vanavond pizza heeft gegeten -iemand die dalijk nog naar de kroeg gaat
Gevangen wij hebben vandaag pizza besteld. Stand in de mand en de bal is voor iemand die: -Dancing queen heeft gekeken. -Net van een feestje komt. -Vandaag naar de kapper is geweest.
Whahaha, wat een toeval was jij gister ook niet degene die als eis stelde dat je morgen naar een feestje moest? Toen heb ik hem gevangen, en nu vang ik hem weer! We zijn net terug en hebben net de kleintjes in bed gestopt! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die graag op wintersport gaat. - Iemand die het koud heeft. - Iemand die geen autorijbewijs heeft.
Gevangen! Ik heb het wel wat koud. Ik zit in pyama op de bank... Even nadenken over een nieuwe gooi...
Stand in de mand en de bal is voor... - iemand die dit weekend naar een binnenspeeltuin gaat - iemand die een hekel heeft aan pretparken - iemand die voor meer dan 100 per maand mobiel belt
En de bal is voor iemand die...... ..hoopt dat nathalie er vanavond uit gaat bij idols ...ATWT kijkt .....Lekker gaat wandelen vandaag.
Jaaaa.... ATWT! Neem ik iedere dag op om lekker na mijn werk meteen ff te kijken... Stand in de mand en de bal is voor... ... Iemand die heeft ontbeten met een bruine boterham met kaas ... Iemand die vandaag zin heeft om veeel te winkelen en veeeel te kopen ... Iemand die grijs-cyperse katten de mooiste katten vindt. KOMTIE!
Gevangen! Tarweboterham met Brie! Stand in de mand en de bal is voor... iemand die nu gaat knutselen met zijn/haar kinderen, iemand die nagels bijt, iemand die drie telefoons in huis heeft (mobieltjes tellen niet)
jep hier...nagelbijter stand in de mand en de bal is voor: -iemand die vandaag vroeg uit bed was -iemand vandaag bij de post een kaartje had -iemand die een hekel heeft aan zwarte kleren
Ik had een felicitatiekaartje voor mijn zwangerschap stand in de mand en de bal is voor: -iemand die vandaag koffie gaat drinken bij een vriendin -iemand die vanavond een bruiloft heeft -iemand die vanavond geen idols kijkt
Ik had een felicitatiekaartje voor mijn zwangerschap stand in de mand en de bal is voor: -iemand die vandaag koffie gaat drinken bij een vriendin -iemand die vanavond een bruiloft heeft -iemand die vanavond geen idols kijkt
de bal is voorrrrr iemand die zo zijn moeder gaat bellen iemand die friet eet vanavond iemand waar de lievelingskleur paars van is
De bal is voor iemand die: -gisteren op stap is geweest met collega's -vanmiddag gaat shoppen -vandaag gaat/is wezen zwemmen
Gevangen! Ik ga zo een naar de markt een hoesje kopen voor mijn nieuwe telefoon Deze bal is voor: - iemand die wel van bloemen houdt, maar niet van dure boeketten met rare dingen erin - iemand die nog niet weet wat hij/zij gaat eten vanavond - of iemand die..........euhhhh, ook ijsvogeltjes vlakbij huis heeft....
ja, ik heb nog geen idee wat ik ga eten! (heb ik nooit trouwens, ik bepaal altijd ter plekke en ik kijk wat ik nog in huis heb..) hij is voor - iemand die 2 dezelfde tafeltjes heeft als salontafel - iemand wiens man moet werken vandaag - iemand die deze week gehuild heeft om iets (en waarom/ wat was het?)
mmm m'n man is klussen bij z'n zus, maar ja dat is dus niet z'n werk...maar hij is daar dus wel aan het werk, snappie?!?