Ja gevangen, de strandwandeling en we gaan vanavond uiteten en gaan zo voorbereidingen treffen (lees Emme eten geven en in bed leggen etc). De bal is voor degene die: - vanavond uiteten gaat - vandaag op een kinderboerderij is geweest - de film The Kiterunner heeft gezien (goed he net als het boek!) Pim
mijn man haalt het eten af (ik heb geen zin om uit eten te gaan erg he) en ik heb de kiterunner gezien, meteen toen hij in de bios was (hij is trouwens wel mooier als je het boek ook hebt gelezen) de bal is voor: - iemand die een forse spaarrekening op de bank heeft - korter dan 1.60 is. - in de buurt van Utrecht woont
de bal is voor: - iemand die nog geen kindjes heeft; - iemand die vandaag z'n haar geverft heeft; - iemand die langer is dan 1.85 meter.
ik heb nog geen kindjes de bal is voor iemand die - tevreden is met haar billen - tevreden is met haar borsten - allebei
ben wel tevreden met mijn borsten, alhoewel ze af en toe ontzettend zeer doen.... de bal is nu voor iemand die: # nu ook uri gellar aan het kijken is # iemand die ook een mega plant in huis heeft staan # iemand die nu witte sokken draagt
jaa wij kijken ook uri gellar! De bal is voor... Iemand die viooltjes heeft gekocht vandaag Iemand die bezig is met zn belasting opgave Iemand die net zn hand op die van uri gellar heeft gelegd
gevangen! zijn bezig met de belasting papieren maar zie dat ik wat mis de bal is voor...... iemand die een mega puist op haar neus heeft zitten, iemand die al 12½ jaar of meer vrienden zijn met vriend/vriendin, iemand die robijnwasverzachter gebruikt....
De Bal is voor ... iemand die Deep Throat gaat kijken iemand die patat heeft gegeten iemand die jeuk heeft aan haar grote teen
Gevangen! Ik ga Deep Throat kijken, ik ben wel benieuwd namelijk. Stand in de mand en de bal is voor... iemand die nu nachtdienst heeft, iemand die avonddienst heeft gehad vanavond, iemand die trek heeft in vettigheid. Groetjes, Didier
Gevangen! Lekker ik heb wel zin in een patatje oorlog. Nou komt ie. Stand in de mand en de bal is voor... - iemand die rode rozen op de salontafel heeft staan - iemand die komende week een afspraak heeft met een klasgenoot van de basisschool - iemand waarvan de vriend/man nu uit is en jij zit thuis , Selma2oo7
Gevangen! Mijn man moest vandaag zo nodig weg :S treintjes gedoe..... ach ja gezellig met mijn dochtertje en mijn ouders komen zo een bakkie doen... de bal is voor:..... Iemand die vroeg op was, iemand die haar huis een bende is, iemand die zo gaat sporten...
Gevangen, want op het moment dat jij het schreef, was mijn vriend de hort op en ik was alleen thuis met ons zieke dochtertje Ik had wel als eis dat hij niet dronken thuis mocht komen Stand in de mand en de bal is voor... ... iemand die vanmorgen een groente-en-fruit-shot heeft genomen ... iemand die vandaag zijn/haar zomervakantie gaat boeken (joepie!) ... iemand die nu wel op wintersport had willen zijn, maar niet met half Nederland op de piste wilde zitten. KOMTIE!
Haha, Popje... je was me NET voor.... Maar ik was OOK vroeg op, dus ik vang m alsnog (dussss.... zie de vorige pagina!)
Jeps, we gaan vandaag de tickets vastleggen, eindelijk! De bal is voor: -Iemand die vandaag (weer) kraamvisite krijgt -Iemand die vandaag totaal geen zin in visite krijgt -Iemand die nu eigenlijk nog in bed had willen liggen (goh, tis wel duidelijk hoe ik me voel nu hahah)
ja ik had de hele dag wel in bed willen hangen maar ik moest vannochtend weg. de bal is voor iemand die: - grijs haar heeft - 1 hoog woont - nog nooit wat gebroken heeft