Ik heb nog nooit wat gebroken! En de bal is voor: -Iemand waarvan de man of vriend aan het werk is. -Iemand die vandaag de grote schoonmaak doet of gedaan heeft. -Iemand die een tame rat als huisdier heeft!
ja! grote schoonmaak vanochtend gehad! Heb trouwens ook nooit wat gebroken gehad, maar durfde niet te reageren haha.. zo bijgelovig als de pest.. nooit de goden verzoeken Stand in de mand en de bal is voor: -Iemand die van musicals houdt -Iemand die een Jack Russell heeft -Iemand die "druk aan het oefenen" is voor een kindje
stand in de mand en de bal is voor: -iemand die vandaag een verjaardag heeft -iemand die zondagsochtends gewekt word door de kerk klokken -iemand die morgen net als alle kids vakantie heeft
ja! ik vang 'm weer.. mijn man is morgen jarig en we vieren het vandaag! de bal is voor iemand die: -in Twente woont -in de Randstad woont -in het hoge noorden woont
jaaaaaaaaaaaa woon in Twente! iemand die een fruitmix eet iemand die vandaag in het ziekenhuis is geweest iemand die op een boerderij woont/ werkt
Ik eet een fruitmix Iemand wie bruin vloerbedekking heeft Iemand die nu melk drinkt Iemand wie Jetix erop heb staan
heb ik toch elke dag jetix opstaan en nu toevallig niet omdat mijn zoontje vandaag voor het eerst logeren is! jammer nou
jaaa gevangen ik heb bruine vloerbedekking op zolder... de bal is voor: iemand die vandaag ook moest werken iemand die ook in de zorg werkt iemand die vandaag bezig is in de tuin
Weer gevangen! Moest vandaag in de zorg werken (vpk) Deze bal is voor iemand die: in de zon heeft gezeten. minstens 8 planten in de huiskamer heeft staan. vanavond ook lasagne eet ( mmmmmm!)
ik heb in de zon gezeten, lekker hoor de bal is voor iemand die: - geen gordijnen in de slaapkamers heeft - meer als 10 huisdieren heeft - dol is op chocola
Ik heb geen gordijnen in de slaapkamer. De bal is voor: -Iemand die vandaag ploteling visite kreeg. -Iemand die shoarma eet vanavond. -Iemand die nog steeds niet ongie is!
Gevangen! Ik ben dol op chocolade! En nu pasen er weer aankomt, wordt het weer smullen geblazen! Stand in de mand en de bal is voor iemand die: - in een Smart rijdt - Singin' in the rain op dvd heeft - vroeger naar Candy Candy keek.
ik ben de scheids want ik zie dat xanado en cookie tegen elkaar op botsen en samen de bal vangen. jullie mogen kiezen uit: - in een Smart rijdt - Singin' in the rain op dvd heeft - vroeger naar Candy Candy keek - Iemand die vandaag ploteling visite kreeg. - Iemand die shoarma eet vanavond. - Iemand die nog steeds niet ongie is!
al wacht ik niet op een zwangerschap, ongi ben ik ook nog steeds niet (dit hele jaar nog niet geweest!) de bal is voor iemand die alleen een laptop heeft die rolluiken heeft die geniet van dit heerlijke weer
Jah, hebbes wij hebben rolluiken. Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die vandaag naar de kerk gaat / is geweest. - Iemand die er vandaag een famililid bijgekregen heeft. - Iemand die nog 4 verstandskiezen heeft.