ik ben gek van spruitjes, en dan vooral gewokte met spekje en gebakken aardappeltjes en een beetje satesaus de bal is voor: -iemand die vanavond wegmisbruikers gaat kijken -iemand die nu ook een ijsje aan het eten is -iemand die een blauwe auto heeft
yep! een blauwe Honda Accord! de bal is voor.. -iemand die net een heerlijk stukje taart heeft gegeten -iemand die Boer zoekt vrouw gaat kijken -iemand die een zwarte broek aanheeft
Hebbes, ik heb een zwarte broek aan, waar ik vandaag een chloorplek in heb gekregen . Stand in de mand en de bal is voor iemand die: Kleurlenzen heeft Vandaag getuinierd heeft Met opzet wel eens een insect heeft gegeten
Stand in de mand en de bal is voor iemand die: Alle was vandaag weer heeft weggewerkt. vanavond naar medium gaat kijken. languit op de bank ligt.
gevangen.... heb de was gister (zondag) weg gewerkt had 3 trommels vol.... de bal is voor: iemand die sex gehad heb vanmorgen, iemand die sex krijgt van iemand anders, iemand die helemaal geen zin in sex heeft (nooit).
Oh nee he. Medium vergeten te kijken. Ik was zo beroerd dat ik om acht uur al op bed lag. Mannetje zal het vast niet opgenomen hebben. Daar baal ik nou echt van. Alle witte was wel weg gewerkt, maar de bonte niet. Dus helaas mag niet vangen.
Hi hi, mijn man moest vanmorgen al vóór zessen (dan is het dus nog nacht...) zijn bed uit, dus ochtendsex zat er bij ons dus absoluut niet in! Aan sex met een ander doe ik niet en als de laatste 'eis' zou kloppen, zou ik nu niet 10 weken zwanger zijn... Dus kan ik niet vangen!
Ik heb vanmorgen sex gehad! hahaha iemand wie nu nog in bed ligt iemand wie een campingbedje in de slaapkamer heb staan iemand wie tijgerprint dekbedovertrek heb
Ja wij hebben n (ingeklapt weliswaar ) campingbedje op de kamer staan, Justin was dit weekend te logeren geweest dus.. Deze bal is voor iemand die.. Nooit jurken of rokjes draagt Nooit schoonmaakt Nooit snoept
De bal is voor iemand die: * Op tuinstoelen bivakeert in de huiskamer (zoals wij ) * 5 planten in de vensterbank heeft staan * een Hyundai heeft.
Stand in de mand en de bal is voor iemand die: Al buiten is geweest. De was nog op moet vouwen. morgen naar een hotelletje gaat \/
ik ga zo dadelijk me was opvouwen de bal is voor degene die honger heeft die moet plassen of ook buikpijn heeft