De bal is voor iemand die: Al een hoop negerzoenen achter zijn kiezen heeft. met een bakkie thee zit. voor het eerst een bal kan vangen.
Whaha, hier so wie so kort soppen. Zakje mag het water maar net geraakt hebben . Maar ik heb hier ook nog 2 ukkepukkies die ik enigzins bezig moet houden papa is foetsie . Waterkoker is afgeslagen dus ik ga rennen (en dit keer niet achter de bal aan )
Ja, eindelijk hebbes hier met die bal! Ik heb een koppie thee, wat toevallig he? haha! Stand in de mand en de bal is voor iemand die: - zn gezinnetje zo wel compleet vind. - een rode, zwarte of blauwe auto heeft. - iemand die morgen moet werken. uhm ik zit aan de engelse (zegmaar smaakloze) thee. Vochtafdrijven is niet nodig, ik heb juist veel vocht nodig, om melk van te maken .
Lees ik nou dat je er twee hebt? Lijkt mij geweldig! Je maakt het wel makkelijk, want ik moest er vroeg uit omdat ik morgen moet werken!
Stand in de mand en de bal is voor iemand die: 2 negerzoenen op heeft. ( dafje!) Het wilhelmus uit zijn hoofd kent. morgen macaroni eet.
Whaha Catch! Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die ugly betty aan het kijken is - iemand die een zieke in huis heeft - iemand die kaarsjes aan heeft staan
Yepz, wij hebben er 2, heerlijk echt twee schatjes! (hebben ze van de vader ) Ow, sorry die heb ik gemist nouja, vangen dan die bal !
niet voor mij deze, ik heb geen ugly betty aanstaan, heb (gelukkig) geen zieke in huis, en ga niet snel de kaarsjes aansteken