Stand in de mand en de bal is voor... iemand die csi aan het kijken is, iemand die vandaag een kinderpartijtje heeft gehad, iemand die cola aan het drinken is Groetjes, Didier
yes gevangen ik kijk csi!begon met iemand die aan een boom hing, dus weer een leuke taak voor ze. De bal is voor iemand die iui doet iemand die ivf/icsi doet iemand die zwanger is nou er moeten er dus een hoop zijn die proberen te vangen denk ik
Dan gaat de bal nu naar iemand die: - een lui oog heeft - getrouwd is met de knapste man op aarde - wel eens in een wit kannetje heeft geplast en het daarna over heeft gegoten in van die mooie groene kannen
Yep de eerste 2 zeker wel ja! Deze is voor iemand die Geen bad heeft Geen 2 persoons dekbed heeft Geen gras heeft
Wow ik kan dubbel vangen, ik heb geen bad en geen gras. Gelukkig wel een 2 persoonsdekbed De bal is voor : --Iemand die nu Grey's Anatomy zit te kijken --Iemand die geen tv heeft --Iemand die tv kijkt via de laptop
Oeps sorry, verkeerd gelezen. Ik dacht dat er stond iemand die EEN 2 persoons dekbed heeft. Maar er stond GEEN
haha, probeer er idd af en toe een blik na te werpen. Maarja, dat is natuurlijk niet echt kijken he? Ik denk dat we deze nog even moeten blijven overgooien. aanvulling op mijn vorige bericht, gelt schrijf je natuurlijk met een D of misschien DT maar niet met een T alleen.
met dt en niet NA maar NAAR maar daar hadden we het niet over Maar euh, beetje kijken is wat mij betreft ook kijken hoor, dus wat mij betreft heb je 'm gevangen
Tja, taal spelling en grammatica, niks voor mij! En d`s en t`s heb ik nog nooit iets gesnapt, net als ij en ei haha! Maar vooruit, deze bal heb ik gevangen. Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die wacht tot dat haar man/vriend.....of wacht tot zijn vrouw/vriendin thuis komt. - Iemand meer dan 3 email adressen heeft. - Iemand die in de douche of het bad is geweest vandaag.
Hier vier mailadressen Stand en de bal is voor iemand - met grijs wordend haar - met foute plateauzolen in de kledingkast - met een voorliefde voor Big Mac's
Gevangen, ik heb wat grijze haren. Stand in de mand en de bal is voor... iemand die op dit moment nachtdienst heeft, iemand die slaap heeft, iemand die spruitjes lekker vindt. Groetjes, Didier
Gevangen! Ik lust graag spruitjes De bal is voor iemand die: Vandaag iemand van Schiphol gaat halen Vandaag iemand te logeren krijgt Vandaag naar de kapper gaat Groetjes, Hanna