Ja, gevangen! Wij krijgen het kindje van mn nichtje te logeren! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die op dieët is. - Iemand die geen ham/kaas chippies lust. - Iemand die zo moet gaan werken of juist net terug komt van zn werk.
Ja.... Ik ben op dieet! De bal is nu voor iemand die: Er om 6 uur uit was vandaag Haar kind vandaag voor het eerst ging kruipen Van regen houdt...
ja ik houd van regen (zoals nu) gezellig als je binnenzit, kaarsjes aan, muziekie aan, gezellig! bal is voor: - iemand die vannacht 12 uur heeft geslapen - iemand die gisteren haar bed verschoont heeft - iemand die ruzie heeft met iemand
Jaaa, ik heb de bedden verschoond! De bal is voor iemand die: - aan buikdansen doet - vandaag moet gaan tanken - een hamster heeft.
Gevangen, ik moet vandaag tanken! De bal is voor iemand die: - de kattenbak vandaag moet verschonen - die niet hoeft te koken vandaag - die lekker vrij is vandaag
haha.. alledrie niet.. helaas. Wel leuk verzonnen.. buikdansen. Meestal zegt de vraagstelling wel iets over de persoon die ze stelt he? Doe jij aan buikdansen jo79?
Ik ben lekker vrij en ik zal vandaag vast de kattenbak ook moeten verschonen. Of ik niet hoef te koken weet ik niet.. denk het wel Maar.... stand in de mand en de bal is voor: - iemand die weekboodschappen gaat doen vandaag - Iemand die twee katten heeft - Iemand die nu een lamp aan heeft staan
Hihi, nee ik doe niet aan buikdansen. Maar zat hier wel met de radio aan achter de computer wat op mijn stoel toevallig mee te doen/wiebelen, vandaar dat ik daaraan dacht !
Ja, gevangen, heb een lamp aanstaan! De bal is voor iemand die: - Autorijlessen heeft - Stoppels op de benen heeft - Vandaag een vakantie gaat boeken.
ik heb stoppels op me benen de bal is voor iemand die: - nog echt fan is van iemand - heel erg van jazz houd - overdag de tv aan heeft als 'achtergrond' geluid
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb hem! Ik heb de tv aanstaan, maar zit niks te kijken.. Vind het gewoon "gezellig"klinken! Ok, stand in de mand en de bal is voor... - iemand die paaseitjes zit te eten (en er net als ik misselijk van wordt, haha) - iemand die vannacht moet werken - iemand zich te koud gekleed heeft vandaag.. en.... GOOI
Jaaa, ik heb me te koud gekleed (alleen een spagetti hempje met een 'huis'-broek) en heb dus de verwarming wat hoger gezet om het toch wat warmer te krijgen 8) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die geen boter op zijn/haar brood smeert. - Iemand die vandaag lekker thuis is. - Iemand die meer dan 4000 berichtjes hier op de site heeft geplaatst.
ja hebbes, smeer geen boter op m'n brood! De bal is voor iemand die: - nu pauze heeft op z'n werk - vanavond macaroni eet - vanavond alleen thuis is
Ja ik ben vanavond alleen thuis. Mannetje heeft etentje van z'n werk. De bal is voor: - iemand die deze week ook een dakkapel heeft geplaatst of laat plaatsen - iemand die vanavond uit eten gaat - iemand die deze week cursus vanuit het werk heeft
jaajaaa, ik heb vrijdag een Vichy cursus voor mn werk! De bal is voor: iemand die vanavond broccoli eet iemand die strijken haat iemand die boer zoekt vrouw verslaafd is
na, de bal is voor... iemand die geen msn heeft iemand die 4 kinderen heeft iemand die deze maand gaat trouwen
Ik heb geen msn! De bal is voor -iemand die de rest van de week nog moet werken -iemand die buikpijn heeft -iemand die een boom in de voor en achter tuin heeft staan!
Ja, ik moet nog werken, dit is mijn laatste werkweek en dan hoop ik snel ander werk te vinden. De bal is voor iemand die: - geverfde wimpers heeft - vandaag cup-a-soup op heeft - altijd hard in de auto met de radio meezingt.