` Hopelijk wel! Is toch makkelijker dan een stuitbevalling... Ik ga trouwens over een uurtje wel op bezoek BIJ een vriendin, maar dat telt natuurlijk niet...
Nou hup dan, die benen in je nek, misschien helpt het. Je kunt het maar geprobeerd hebben . En ik krijg mijn nichtje en haar man op bezoek, ze is natuurlijk wel mn nichtje maar toch ook een vriendin. Maar waarschijnlijk gaat dit ook niet op voor de eis die gesteld is!
Ook wel handig tijdens je bevalling, benen in je nek. Zie je het kindje er zelf uitkomen hahahah (pff moet er niet aan denken zeg!)
Ik had gisteren een vriendin op bzeoek die bleef sslapen en die heb ik vanochtend op de bus en trein gezet; weer net niet he!
ja hebbes....vriendin is net de deur uit. De bal is voor iemand die net als ik ook verslaafd aan bodyattack is. of voor iemand die ook 4 keer in de week sport of voor iemand die die na het sporten graag een saunatje pakt. kortom een echt sportief balletje
Nou vertelde net dat mijn all incl. abonnement al 5 maanden niet wordt gebruikt, dus deze vang ik niet
valt me tegen hoor iemand waarbij het woord fitness ergens vaag bekend voor komt mag dan ook wel vangen hihi
Ghahaha dat zou valsspelen zijn toch! Ik vind dat je een nieuwe bal mag opgooien, omdat er al zolang niets gevangen is!
Nou een nieuwe bal dan maar De bal is voor iemand die gek op fitness is (misschien is degene nu uitgesport haha) Of voor iemand die vandaag een positieve zwangerschapstest had of voor iemand die deze week uitgerekend is