JEEEJJ hier ben ik.. en HOPPA! hebbes die bal! (rach lijkt weer helemal hersteld te zijn, en beter terug dan ooit! ) de bal is voor: - Thunderangel - Natasssie - Bengel
zal ik dan maar scheidsrechter zijn, zit hier toch maar te verpieteren op de bank... misschien een idee, om op de 1e pagina een lijst te maken van mensen die mee willen doen, dan hebben mensen (zoals ik) zonder 'vast' clubje, zwervend over het hele forum ook een kansje. en dan krijg je meer competitie, omdat je weet dat de personen, hier ook kijken. en hoef je niet zo vaak zo lang te wachten, tot iemand de bal vangt.
hebbes! stand in de mand en de bal is voor moes natasssie de zwerver (iemand die rondhangt op het forum, en hier nog niet is geweest ) tja moes, het is lastig om te kijken wie er meedoen hier, maar zo is het wel aardig denk ik? dan heb je zeker iemand die hem kan vangen omdat je iemand noemt die hier komt, en dan heb je een soort van wild-card voor als je ook mee wilt doen, en we weten het nog niet
HEHE , HEBBES! stand in de mand en de bal die is voorrrrrrrrrrrrr: - Peetjuh23 - Patrouschka - Tweeling
hah je kan ook gewoon zwerfer erbij zetten dan komt er vast wel iemand die zich geroepen voelt maar een lijstje is ook een idee.. ik zou wel willen mee doen maar ik kan niet zo hard rennen dus ik zal nog wel eens te laat kunnen komen .. yip
Of je doet net als ik: Even een berichtje posten om te laten zien dat je meeleest en ook wel de bal wilt hebben en dan kom je vanzelf wel aan de beurt