Harder rennen, snel achter die bal aan, dan heb je m zo te pakken ! Ik heb m al geregeld verder gegooid! Maar je moet wel in super conditie zijn hoor!
Ze worden de laatste tijd steeds moelijker ! Ik heb wel twee Mammut Stoeltjes en een krukje, maar géén kastje...
hhmm misschien waren ze toch iets te lastig. ok komt ie dan he... allemaal opletten. je mag hem ook vangen als je iets van de mammutserie van ikea hebt, goed? nu kan het niet lang meer duren voordat iemand hem vangt! succes! joyce
Helaas heeft Justin dit. Gelukkig geen oorontsteking maar wél oorpijn. Dus ik vang m met tegenzin Deze bal is voor iemand die Vrijen niet zo belangrijk vind Slingers uit hebben hangen N hond hoort blaffen
ja hallo! We zitten hier op zwangerschapspagina! Als we nog een kindje willen, zal er toch af en toe gevrijd moeten worden he! heb net gister de slingers opgeruimd (die er al ruim een maand hingen)..ik heb ook altijd pech!
Ja, ik hoor buiten een hond blaffen. De bal is voor iemand die: - snel zonne-allergie heeft - geurboompjes in zijn auto heeft hangen - vandaag is wezen hardlopen.
Yep! Hier kruipt de zonne-allergie/warmte-allergie altijd lekker over mijn voeten, benen, hals en nog meer gezellige plekken! Dan is de bal nu voor: - iemand van wie de nickname op zw.pagina begint met een T - iemand die steeds last heeft van cyclus-storingen - iemand die vandaag op cyclusdag 50 zit
- iemand die een lege fles cola naast zich heeft staan - iemand die zelf kleding maakt - iemand die al 15 jaar samen is met zijn/ haar geliefde en nog steeds superverliefd!
nog ff en dan wel een lege fles sinaasappelsap, maar dat telt niet. En 15 jaar, tja dan was ik 9... En, kleding maken, dat zal ik de wereld niet aandoen, dan loop ik denk ik snel in mn blote kont, haha helaas, voor mij gooide je te ver.... maar ik wacht af