Ah, mooi ! Anders blijven we maar naast die bal grijpen. De bal is voor iemand die: - vrolijk gekleurde sokken aanheeft - wel eens door een stoel is heengezakt - dwarsfluit speelt.
ik ben een keer door een rietenstoel gezakt. en ook een keer door een schommel bal voor: - als je de film 'the colour purple' mooi vond - als je totaal geen engels kan praten - als je overtolig haargroei hebt
iemand die: - houdt van biljarten - de hele dag z@p en ketnet op heeft staan - een pukkel op z'n kin heeft wie biedt?
ik niet maar als het telt is het goed bal is voor - als je een bril hebt - altijd een staart inhebt (en waarom? ) - vaak een rok aanhebt (en waarom? )
jaaa nu vang ik hem ik heb een bril en ik draag bijna altijd een staart omdat ik in de zorg werk en me haar dan vast moet hebben de bal is voor: iemand die geen mobiel heeft iemand die maar 50% werkt iemand die altijd een horloge omheeft
tja...makkie! Heb ik 'm weer terug! edit: heeee,er was me iemand voor! Maar nou kan ik 'm nog steeds vangen!
ik draag bijna altijd m'n haar in een staart omdat ik lang haar heb en mijn kids en de was en alles dan onder mijn lange haren raakt! Ik heb wel een mobiel, maar zou niet weten waar hij is want ik gebruik 'm noooooit en ik let graag op de tijd dus heb altijd een horloge om! - iemand die nodig de was moet gaan doen - iemand die het haar altijd los heeft (hoe doe je dat?) - iemand die nu een kopje thee gaat maken
deze kan ik ook weer vangen ik moet echt nodig de was gaan doen, heb 2 grote manden vol staan ik gooi hem naar iemand die: een andere nationaliteit heeft dan NL een vitrine kast heeft geen bier lust
de bal is vooooor: iemand die een beebiesite heeft iemand die het koud heeft iemand die tv zat te kijken
ik heb het koud. maar ik heb het (bijna) altijd koud. iemand die: - een wipneus heeft - waarvan haar man/vrouw van sporten houd - die van huisdieren houd
Ik hou van huisdieren, ik heb een heilige birmaan! De bal is voor iemand die: - De woonkamer ook grijs op de muren heeft - Van paas eitjes houd - waarvan de valentijnsbloemen ook nog mooi staan