Ja, ik heb een beebiesite! De bal is voor iemand die: - Altijd Maggi of ketchup over zijn eten giet - Haar teennagels gelakt heeft - Stiekem verliefd is op de buurman Oh, sorry, helemaal te laat, kreeg een telefoontje tussendoor...
De bal is voor iemand die: - bij tv werkt - wel eens op tv is geweest - nooit op tv zou willen komen Daar komt de bal...
Ik ben wel eens op tv geweest (lokale omroep) - iemand die meegedaan heeft met Idols/ dancing queens/ so you wanna be a popstar oid - iemand die een au-pair heeft voor de kleine - iemand die uitgebreid gaat koken vanavond
whaha, ik dacht al...die is lang aan het denken voor 3 opties! En dan zijn anderen haar zeker voor geweest!
Haha, ja het is hard werken hoor, anders vang je de bal niet ! Had ik vroeger ook al eens met gym op school, dat er van die ballen mijn richting op kwamen, terwijl ik weer helemaal niet oplette...ben ook maar nooit van die teamsporten gaan doen !
Jaaaa gevangen! Ik ga lekker uitgebreid (vooraf-hoofd-toe) kokkerellen voor mijn ouders die lief hebben opgepast vandaag! Stand in de mand en de bal is voor... ... iemand die ook altijd als laatste werd gekozen bij gym ... iemand die ook nooit aan sport doet uit pure luiheid ... iemand die fietsen naar het werk ook al topsport vindt
Ja ik vang hem! Pure luiheid en ik nog steeds maat 36 heb, dus waarom sporten denk ik dan En mijn fiets wordt gebruikt voor 500 meter naar het station (om naar werk te gaan) en dat vind ik al een hele prestatie! Stand in de mand en de bal is voor... - Die genoemd is naar haar moeder of oma - Die haar kind genoemd heeft naar opa of oma - Momenteel aan het solliciteren is. Wie vangt hem?
ja ik vind dat ik hem mag vangen, als ons kind een jongetje is dan zal hij naar mijn (wijlen) vader vernoemd worden stand in de mand en de bal is voor: - iemand die 4 maart ook een echo heeft - iemand die een goudvis heeft - iemand die haar haar wil laten groeien en nu op een rotlengte zit ennnnn GOOI
stand in de mand en de bal is voor: iemand die vanavond bij de mac gaat eten iemand die de hond zo gaat uitlaten iemand die vandaag ziek thuis is daar komt ie!
ja ik ga mijn hondje zo uitlaten! de bal is voor iemand : die bij zijn ouders eet vanavond dit jaar niet aan pasen doet die gek is op kauwgom
gek op kauwgom hier, Stand en de bal en de bal is voor iemand die: * verlof heeft. * midden in een verbouwing zit. * zuurkool heeft gegeten vanavond. Wie vangt hem! GOOI!
ik vang hem ik zit al 2 jaar in een verbouwing maar is gelukkig bijna klaar) de bal is voor: # iemand die een televisiegids heeft # iemand die ook aan het water woont # iemand die nog niet getrouwd is
ja ik woon aan een stadsgracht, dus ook aan t water bal voor: - iemand die een vieze wc heeft - iemand die perse anoniem wilt blijven hier (en waarom? ) - iemand die op zijn spaarrekening meer dan 10.000; heeft staan